marți, septembrie 25, 2007

Legi nescrise

Cred ca am o problema.Cred ca sunt prea batran in partid cu toate ca ani mei sunt destul de putini.Cred ca greseala mea este ca am intrat prea devreme in politica.La inceput pentru a promova era nevoie de experienta.Nu puteai avansa decat dupa o lunga ucenicie politica in care aveai de invatat toate cele necesare.Timpul a trecut si am acumulat experienta mai multa decat doream.Sunt lucruri pe care le stiu,pe care le vad,pe care le inteleg printre randuri si de care imi pare rau sa le aflu.Daca eram mai neinitiat imi puteam pastra elanul.Asa simt numai dezamagiri.Spun ca sunt batran pentru ca am devenit la fel ca ei.Rau,incordat,plin de cicatrice dupa prea multe razboaie.Si dornic de a incepe un nou razboi,cad de mic.La inceput criticam politica rigida a seniorilor de a accepta figuri noi printre ei.Acum am inceput si eu sa privesc urat noi veniti.Poate si pentru ca am trait prea multe dezamagiri din partea celor ce le-am acordat o sansa si i-am primit cu toata imima intre noi.Profilul noului venit este tipic.Amabil,atent,saluta pe toata lumea, vorbeste frumos, nu se amesteca in dispute,sefi il considera un bun coleg,eu,colegii ajungem la aceeasi concluzie,il preferam pentru a fi promovat in functii. pare de-al nostru......bla bla bla.Total eronat. Vine linge cat poate si dispare. Dupa aceea mai iti infige si un cutit in spate. Pot da multe exemple,stiti ca Balacciu de exemplu a fost membru PSD? Stiti ca si consilierul local Gaghi a fost ales pe listele PSD? Stiti cati din cei ce ne injura acum au beneficiat de avantajele de a fi membru PSD? Stiti ca inca mai gasesc printre noi oameni care au acest profil? Oameni care cred ca ceea ce au li se cuvine si ca nu au nici o datorie fata de partid?Si nici fata de membrii acestuia? Oameni care vazindu-ma mai tanar au impresia ca sunt si ignorant?
Dupa ce am acumulat suficienta experienta si eu si colegii mei de la tineret alaturi de care am in spate poate mai mult de zece campanii electorale,vine un nou curent.Nu mai iesim cu cei vechi si uzati in partid,avem nevoie de fete noi!
Imi pare rau pentru colegi care nu se pot alinia echipei dar nu voi mai fi un tip de reactie ci voi deveni unul de actiune,idiferent de cat de noua sau de veche ii este fata voi trece la actiune,suntem multi la tineret suntem buni si suntem gata.Nu mai vrem sa ne aduca nimeni oameni de pe strada care sa fie gata promovati politic in functii de director.Si care apoi sa ne spuna ca sunt profesionisti si de-aia au ajuns acolo!
Pentru detalii imi puteti scrie pe adresa:
pepimustateanu @ahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu