marți, octombrie 02, 2007

Singur

Sunt anumite momente in viata cand ma simt foarte singur.Si chiar atunci cand sunt inconjurat de oameni,si cand aparentele conduc la alte concluzii,starea de singuratate este suficient de accentuata pentru a da acea stare de nesiguranta care slabeste elanul.Si simt singuratatea peste tot.Ma simt de exemplu in ultima vreme singur in pagina asta mare de ziar ratacit printre stiri reci si impersonale,si tare mi-e dor de clipele cand simteam caldura parerilor lui Cosmin Georgescu sau lui Mircea Gemescu.Cum ar fi fost acum sa puteti citi la lumina celor cinci stele din orasul lui Cosmin?sau sa simtiti vibratia poetica a lui Mircea: Foaie verde,sau alba de hartie/ma exprim politic printr-o poezie/si gasesc o rima,a la Eminescu/Sa-mi exprim parerea/ despre nea Basescu.Pacat,deputatul Badalau aprecia acea rubrica.
Si ma mai simt singur in relatia cu Dumnezeu.E dureros sa descoperi ca unii din cei ce ar fi trebuit sa fie mijlocitorii relatie pe care o ai cu Divinitatea au fost si mijlocitori ai confidentelor tale spre securitate.La noi la crestini se spune ca intrare si iesirea din viata se face prin biserica.Consider ca este un argument suficient pentru a face locul acela curat asa cum trebuie sa fie.Si asta ar trebui sa se faca de organele competente si nu sa se astepte sa vina de la sine.Si sa nu avem teama de afuriseala.Daca este cum se spune oficial ca preotii nu sunt biserica,atunci sa fie tratati ca niste oameni.Si sa li se publice dosarele,si sa fie tratati si de organele de control fiscal cum suntem noi muritorii de rand,si sa se supuna legilor tarii la fel ca noi ceilalti.
Ma simt la fel de singur in partid dupa migrarea unor primari catre zone mai portocalii.Indiferent de motivele sau scuzele pe care le prezinta,gestul lor din perspectiva mea inseamna tradare.Iar cei care au ramas in PSD,alesi sau simpli membrii imi dau aceeasi stare de singuratate cand ii vad ascunsi in transe sau bagand capul in nisip si recunoscandu-si apartenenta politica doar in discutii private.La fel de singur ma simt si cand vad colegi pentru care am muncit politic,neglijindu-ma,neglijandu-ne,sau mai rau,neglijandu-ne chiar in favoarea unor ardversari politici.
Tot singur ma simt in lupta pentru intersele tinerior.Din aglomeratia de acun cativa ani,am ramas aproape singur.Unii au implinit varsta,alti suma,altii functia,ce nu le mai permite apartenenta politica,iar altii......care nu si-au implinit nimic au abandonat.Iar daca de tradatori si nemernici nu imi pasa,de cei care nu mai simt tinereste,sau nu mai lupta pentru generatia tanara doar pentru ca au implint varsta imi pare rau.Apropos,stiti ca seful si prietenul meu,domul deputat Badalau nu apreciaza aceasta rubrica? Iar asta ma face sa ma simt si mai singur!
pepimustateanu@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu