marți, octombrie 02, 2007

Mai multe feluri de stiri.

Un tanar,de la care nimeni nu se astepta s-a sinucis saptamana trecuta pe scara blocului intr-un cartier din Giurgiu.Doua ore dupa ce trupul neinsufletit a fost descoperit nu s-a apropiat nimeni de el.Persoana care facea de obicei acest lucru in Giurgiu nu era disponibila.
Un tanar caporal a fost adus pe ultimul drum in tara.Post mortem a fost inaintat la gradul de sublocotenenent.Presedintele Basescu a avut un discurs la aeroport.Totul s-a transmis in direct.Presedintele a fost atat de multumit de propriul discurs incat a lacrimat.As fi putut crede ca sufera pentru familia indurarata,dar l-am mai vazut plingand.Si stim cand si de ce plinge.
Toti giurgiuvenii am fost cutrmurati de zvonul ca un tanar s-a sinucis.Si eu am fost profund marcat,era unul ca mine.Dar nu am plins.Barbatii nu plang.Nu cu lacrimi.
Vecinul meu Marius este mai tanar ca niciodata.Are douazeci de ani si doar un tricou si o pereche de blugi.Cand si le spala nu mai iese din casa.
In dupaamiaza zilei de 15 iunie am fost sa mananc o pizza in parcul Alei.La plecare am vazut doi cersetori cu un buchet de flori.Il depuneau la monumentrul lui Eminescu.Abia atunci mi-am dat seama in ce zi suntem.
La televiziunea la care am privit eu tristul eveniment transmis in direct de la aeroport vocea redactorului de pe fundal era a unei femei.Spunea ca a stat toata ziua langa trista familie si ca le intelege foarte bine suferinta.Dar nu plangea.Si femeile pling.
Pentru drama vecinului meu Marius nu mai plinge nimeni,nici macar el.Si el ca si altii spera ca dupa ce vom intra in UE va fi mai bine.Si poate atunci isi va gasi si el un loc de munca.
De cel care si-a dat viata pentru tara am auzit trei zile intr-una.Am auzit comentarii din absolut toate punctele de vedere.De cei care sunt bine mersi in viata si fura cu nerusinare tara asta,auzim in fiecare zi si nimeni nu comenteza.
Eminescu si-a pierdut din stralucire.In topul celor mai cunoscuti oameni,Irinel Columbeanu i se situeaza mai inainte.Poate pentru ca Monica este mai dinamica,mai vie decat Veronica.
Mie insa cel mai mila imi e de Marius,el isi traieste drama in fiecare zi.Cu toate ca observ ca e mai simplu sa versi o lacrima pentru cei care nu mai sunt decat pentru cei care-ti sunt alaturi tot timpul.
pepimustateanu@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu