marți, octombrie 09, 2007

ELENA BASESCU

Elena Basescu


Sunt momente in viata cand ai neaparat nevoie sa citesti ceva. Atunci,constrans de imprejurari, iei la intamplare prima revista ce-ti apare in cale fara sa tii cont de specificul acesteia.
O situatie similara am avut si eu,iar revista care mi-a cazut in brate fost una ce se adreseaza special sexului feminin. Poate multi dintre dumneavoastra nu stiti ce experienta incantatoare este sa citesti o revista pentru femei.
Ca sa trec la subiect,in numarul din Mai al revistei Unica,la rubrica ,,Portret” gasim un amplu interviu cu fiica presedintelui in exercitiu,Elena Basescu.
Dupa etalarea mandriei de a fi fiica presedintelui in nenumarate ocazii,si tendinte de ne convinge ca este o fetita cuminte, care la ora zece intra in casa,si ca nu este adevarat ce vorbeste lumea, ajunge si la punctul culminant al interviului.Nu stiu daca intentionat sau nu , reporterul Carmen Enea,ii adreseaza o intrebare legat de locul de munca,despre care daca nu stiti,Elena Basescu l-a obtinut la firma de electrice ,cand tatal ei era primarul capitalei si a semnat contractul cu Luxten pentru iluminatul public.Mi-a crescut adrenalina.Am zis gata,interviul devine interesant.Am prins-o,oare ce va raspunde la aceasta intrebare capcana?Ca sa nu ma considerati intentionat voi reproduce textual raspunsul Elenei Basescu:,,...cand a fost adusa in discutie firma aceasta,pentru ca-mi plac luminitele atat de mult,m-am dus sa lucrez acolo”.
Doamne cata inocenta,ca sa zic asa.
Poate nu sunt obisnuit eu cu revistele pentru doamne,dar pentru cei care nu stiu despre ce e vorba am sa va prezint in continuare subtitlurile cu care a fost ornat interviul:
,,-Jocul de-a iubirea:Andrei Hrebenciuc sau Alex Erbasu?
-Am fost obisnuita ca tata sa aiba functii.
-Nu are voie sa ajunga acasa inainte de ora 22:00.
-Lucreaza la o firma de electrice pentru ca-i plac beculetele.
-Merg la film ca sa-mi cumpar floricele."
Acum ma duc la chiosc sa caut si alte reviste de dama.Poate gasesc si un interviu cu Mioara Mantale sau Elena Udrea sau Anca Boagiu sau oricare din femeile importante din viata presedintelui jucator.Daca am noroc sa gasesc, sigur ma voi distra la fel de tare.

pepimustateanu@yahoo.com

Un comentariu:

  1. Hi! This is Malissa, your roommate from JMU. Elena I don't know if this is your blog because I can't read Romanian. I would love to talk to you but I lost your email address. Please contact me. You had my cell phone number, its the same. malissamichelmm@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere