marți, octombrie 02, 2007

Draga domnule primar,

Fac uz de amabilitatea prezentului ziar pentru a va adresa o rugaminte.
Am observat ca toti cetatenii acestui oras,faptul ca se asfalteaza aproape in toate zonele municipiului.De la linia de centura si pana la cele mai ascunse stradute cu sens unic din centru sau de la periferie,se asfalteaza tot.Ba mai mult de data asta se si marcheaza.Cu galben si cu o tehnologie noua care se pare a fi mai rezistenta.Imi place chiar faptul ca la trecerea de pietoni de la liceul Majorescu scrie pe prima dunga asigura-te,findca au fost multe accidente acolo pentru ca pietoni omiteau acest lucru.Ar fi mers si un semafor acolo,sau pentru mai multa siguranta un pasaj,insa stiu,nu sunt bani.Asa,tot e mai bine.
Imi plac foarte mult si bancutele,si cosurile de gunoi.Chiar nu ma interesaza cat au costat.Important e ca le avem.Si daca stateam cu banii in primarie si nici bancute nici cheltuiala?Imi place si faptul ca se doreste o noua imagine a orasului,una frumoasa pentru ca asa cum spun statisticile,mai mult de 60% din ce se face pe lumea asta se face sa fie frumos si mai apoi util.
Ce va rog,daca tot ati inceput poate aranjati un pic si in fata blocului mamei mele ca doar acolo a mai ramas.Blocul e cel de langa asociatia de locatari pe Negru Voda.Acolo unde in campania electorala PSD-ul a avut spectacolul acela si unde parca e blestemat,nu s-a pus o lopata de asfalt.Si daca tot incepeti puneti-i pe baieti sa aduca si o bancutza un cos de gunoi ceva,sa fie si la ea frumos,si sa nu-mi mai rup masina cand merg in vizita.Si daca o sa las la ea copilul,poate reusiti cu doua maini de samanta de iarba,cateva alei si cativa pomisori sa o mai punem de-un parc si pe terenul acela viran in spate la Gilbert.Nu se supara el daca va trebui sa mute parcul auto in alta parte.Dar va rog mult,nu va luati dupa Cosmin sa faceti orasul de 5 stele si abia dupa aceea sa ajungeti cu lucrarea la mama la bloc.Nu de alta dar gurile rele imi dau vesti proaste in legatura cu inca un mandat si n-as vrea sa raman cu problema nerezolvata.Inchei aici,si va multumesc ca ma cititi.
A,si ziceti-le la baietii aceia de la ziarul dumneavoastra sa nu ma mai injure ,ca sunt la inceput de cariera si cine stie vreodata poate au si ei nevoie de o bancuta ceva in fata blocului.Sper ca nu va suparati pe mine acum si sa ne vedem la proces,mai bine ne vedem seara pe traseu,ca si eu dau ture cu masina sa vad ce s-a mai facut si ce mai trebuie prin oras.Iar daca vreti sa-mi scrieti o puteti face pe adresa:
pepimustateanu@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu