vineri, martie 12, 2010

Traian Basescu bolnav... de scenarita!


Traian Basescu nu are nici o problema sa minta. Cu totii l-am vazut jurand ca nu a lovit copilul cu palma in celebrul scandal din campania electorala, ca, dupa ce s-a vazut,, reales", sa recunoasca. Inaintea inceperii campaniei electorale, mai concret vineri 26 iunie 2009, anticipam un scenariu in care Train Basescu sa ne minta ca este bolnav si asta o puteti citi aici . Consideram atunci ca vom vedea acest film in perioada campaniei. M-am inselat, dar nu de tot.
Acum, in plina criza economica, acum cand oamenii sufera si tendinta ar fi sa injure de Basescu, cel pe care l-au votat sau nu, acum cand tara o duce mai rau ca niciodata, Traian Basescu e bolnav. Ei, si daca ar fi spus-o el, toata lumea s-ar fi prins de regie. Asa ca prefera sa nege in timp ce pe surse scapa tot soiul de informatii care culmineaza cu refuzul de a face publice analizele sale medicale. Vanatorii nu impusca niciodata caprioara ranita! Iar Traian Basescu stie asta. Iar cainii care sar la animalul ranit nu fac altceva decat sa-l victimizeze, iar lumea sa empatizeze cu el in timp ce presa il ataca. -Ce-aveti, mai, cu el ? De acord, e bolnav, chiar daca e prea barbat sa recunoasca! Acum lasati-l in pace!
Si vinovat de criza? Intreb eu ..
Imi permit sa anticipez :
Vinovat de criza - U.D.M.R.-ul, care blocheaza reformele cu pretentiile lor antiromanesti. De-aia vor fi scosi de la guvernare si inlocuiti cu independentii.
Asadar, demni de mila suntem noi. Iar Traian Basescu de data asta nu minte, e sanatos tun. Sau, asa cum scriam in titlu, boala dumisale este scenarita.

Un comentariu:

  1. Negociere: Anonimule, colegii au dreptate.Deja ai inceput sa-mi moderezi comentariile iar asa nu este in regula. Daca refuzi sa-ti faci un blog al tau, si insisti sa scrii la mine, macar ofera-mi exclusivitate! Ce zici? Ideile tale sclipitare le regasesc si pe blogurile colegilor/colegelor si asta ma contrariaza.Ori exclusivitate ori deloc!
    p.s.Sictireli scuze,trebuia sa fii mai explicit,acum am intzeles la ce te refereai :)

    RăspundețiȘtergere