miercuri, martie 24, 2010

Al 4-lea an cu blog, deci POT


Arhiva bog : Primul an = 2007 , 47 de postari. 2010, al 4-lea an cu blog. Sigur ca acum nu mai conteaza cum incercam pe atunci de unul singur marea virtuala cu degetul pe tastatura, dar mie mi-a placut sa recitesc astazi primele mele postari pe acest blog. Inaintea blogului scriam pentru rubrica saptamanala pe care o aveam in ziarul Vlasca: Presupun ca ma auzi acum! Dupa aceea am incepul sa postez si pe blog ceea ce se publica in ziarul P.S.D.-ist, iar blogul purta acelasi nume .
Acum lucrurile stau altfel. Sunt la concurenta as putea spune cu cele mai bune condeie din oras, iar mediul concurential ma motiveaza .
Mi-ar placea sa am mai multe reactii de la cititori. Prietenii mei imi lasa comentarii la ceea ce scriu. Chiar si unii neprieteni care au timp imi mai scriu uneori comentarii. Tu poate te grabesti sa treci urgent prin toate blogurile pentru a te pune la curent cu ce mai e nou. Insa un vot dureaza o secunda. La sfarsitul fiecarui articol pe care il postez se afla doua patratele mici alaturi de care scrie : vot pentru acest articol sau vot impotriva articolului. Le vezi? Un singur click in una din casute e tot ce-ti cer. Un vot pentru sau impotriva, nu conteaza. Pentru ca eu te rog, acorda-mi de fiecare data un vot! Crezi ca poti ?

12 comentarii:

  1. Ana-Maria Trasnea24 martie 2010 la 17:46

    Felicitări pentru cei patru ani de exitenţa! Oauuu, de patru ani...pai e ceva! La mai mulţi!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mai mulţi, Pepi! Sau... la mai câţi vrei tu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum patru ani, eu nici nu stiam ca exista blogosfera :) La multi ani buni si incarcati cu voturi pentru articole!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai Pepino, ma tu esti primul blogger din Giurgiu si noi nici nu stiam. Ma ce sa-ti urez eu tie? Sa ai voturi macar pe blog daca la partid nu mai ai sanse.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai, Pino, ce dracu, ti-au murit laudatorii si te-ai gandit sa-ti croiesti singur cultul pesonalitatii? Esti cam narcisist si nu ai motive. Ce spuneai ca ai facut in 4 ani?
    Au fost 4 ani pierduti. Puteai sa faci lucruri serioase. Acum inteleg pentru cine este soclul fantomaticei statui din Giurgiu. Cum iti place sa te asezam? :)) (Am ras ca sa nu-ti stric ziua, cum ai facut tu cu postul asta!)
    Eu nu pot spune SPER CA MA AUZI ACUM, pentru ca nu suntem la radioblog. Voi scrie, SPER CA MA CITESTI ACUM.
    Hai, la multi ani si la mai multe posturi. Vine postul Pastelui. Asta nu se pune. Sa bloguiesti fericit cati ani vrei tu!
    A, sa nu uit. M-a rugat Metaxa sa-ti transmit si din partea lui acelasi lucru. Nu ma mai obosesc cu copy/paste. Mai bine citste tu de doua ori.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da-ne o tema Sictireli si o dezbatem pana la epuizare. Iar soclul... stiu eu pentru cine este...

    RăspundețiȘtergere
  7. Zi și de perioada când îi țineai blogul lui Bădălău...Cred că a fost foarte epuizantă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Va dau o tema deja expirata. PEPI MUSTATEANU... sa vedem daca POATE

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce sa zic...sa bloguiesti mult si bine si ai grija...lauda de sine nu miroase a bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sal Pino!!
    e bine ca te bloguiesti de patru ani, dar ce draq ai rezolvat cu asta? Zero! Zero barat! Niste ganduri "esprimate" mai mult sau mai putin inspirat pe un jurnal on line, un fel de caiet oracol, in care colegii te laudau; cand va bate vantul peste parul tau/sa-ti aduci aminte de numele meu...; Cum doreste Caprioara, apa rece din izvor,/ asa iti doresc eu tie sa bloguiesti in viitor.
    Te saluta Caminante

    RăspundețiȘtergere
  11. ce ar trebui sa rezolve un blog Caminante? 20 de ani de presa libera in Giurgiu ce a rezolvat ? Stii ce ma incanta ? Ai asteptari de la mine, si asta ma onoreaza !

    RăspundețiȘtergere