vineri, martie 19, 2010

Bomboana de pe coliva




Coliva a crescut de aproape un an in intersectia devenita sens giratoriu de la spital. In mjlocul acesteia se afla si un soclu pe care va rasari… probabil o bomboana. E, aici e intrebarea, ce va fi bomboana de pe coliva ? Unii zic de o statuie a lui Lucian Iliescu, altii de un bolnav fugit in parc din spitalul judetean. Eu sper ca va fi un indicator care sa arate oportunistilor parveniti drumul catre gara. Voi ce spuneti? Ce credeti ca va sustine soclul din sensul giratoriu de la spital?

20 de comentarii:

  1. Foamea din Giurgiu sa fie pusa acolo. O superba statuie cu un cersetor la poarta lu Iliescu ar fi tare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Statuia câinelui care a udat soclul cel mai des, atât de des că l-a menţinut aşa mândru.

    RăspundețiȘtergere
  3. Statuia Libertatii Originale...,
    ar fi bine si chiar pacat sa nu se realizeze. De ce nu la Giurgiu.
    Infatisata de o seducatoare domnisoara blonda cu o pancarta pe care sa scrie:
    "Nu am invatat sa fac sex si nici dragoste"

    RăspundețiȘtergere
  4. " Statuia Muncitorului Giurgiuvean "
    Un ansamblu original, in care lucrarii desavarsite sa nu i se prea distinga onoratului, ochii, buzele sau urechile !!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar merge o statueta sa infatiseze un trup ferm care sa aminteasca romanului, atunci cand iese din tara, sa nu uite de bunul sau drag:
    Mananc!! Deci exist! Si nu oricum.
    Cu respect,Fomila

    RăspundețiȘtergere
  6. Tineti-va gura! Daca se ia municipalitatea dupa voi si insurubeaza vreo statuie acolo, ce dracu mai comentam?? Spuneti-mi voi cate orase au asa ceva? Lasat soclul liber. Orice giurgiuvean care vrea sa devina statuie stie ca are deja soclul asigurat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Păi de câtă imaginaţie a dat dovadă domnul primar când a postat prin oraş "Năvodul", "Ancora" şi "Ulise", nu m-ar mira să văd şi un Buddha amplasat pe mijlocul colivei ăleia..


    Adică..hai măi să nu fim modeşti!
    GIURGIU!!..deci da! GIURGIU,oameni buni,e un oraş atât de "culturalizat" ,încât câinele comunitar nu mai e mulţumit să facă pipi pe trunchiul copacului,prin urmare iată şi scopul celor trei ( şi viitoarelor ) statui amplasate de curând..

    RăspundețiȘtergere
  8. D-le Traian Metaxa , cred ca din punctul asta de vedere, STATUIA a pierdut din teren(nu si din material) , din rolul de odinioara(?!?)
    Si recunostinta asadar are un pret, se pare ca mai mare decat costurile.
    Pretendent la un Oscar,un cetatean putin turmentat

    RăspundețiȘtergere
  9. Locul este rezervat lui Mihai Viteazu si calului sau. Un girgiuvean a pus urmatoarea intrebara: unde va sta capul calului si catre ce va indreptata coada?

    RăspundețiȘtergere
  10. ....ei!
    Astia da frati, carcotasi.
    Tot nu m am prins g e da bine sau de rau.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pertinenta sugestia de la nicole si a mucalitului:
    -Cine se alege cu IMPARTEALA(capul)si cui ii va fi sortita traiectoria nefericita.. DE LA COADA.
    Ps: De fapt, Nicole ai raspuns printr-o intrebare, al carui raspuns ne bantuie sau...este stiut

    RăspundețiȘtergere
  12. Nicole, s-a rezolvat problema. Am gasit solutia. Il facem pe M.V., cu armasarul intre picioare, din tabla si el si calul precum cocosii de se pun pe coama casei, si se vor roti dupa cum bate vantul. Cand bate de la sud, calul si M.V. vor sta cu curul la bulgari si la Primarie, cand bate de la nord la bucuresteni. Eu sincer as vrea sa bata numai de la nord sa le aratam celor ce au plecat din Giurgiu in Bucuresti si acum le pute tot-, cat respect avem pentru ei.

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonimule, pentru ca ma intrebi, iti raspund, ca asa este frumos: Poate sa fie si Beianu pe soclu. Nu-l merita, dar poate sta frumos acolo. Dar eu zic ca tot mai bine este sa ramana soclul fara statuie. Imi face si mie cu ochiul :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Eheeei, Traiene taica, e batalie mare fratzica. Eu zic (adica revin si zic) ca a fost un rautacism ala cu Beianu, ti-am bagat o aroganta:))) - da' cred, cu mintea mea de femeie proasta, ca e loc si de statuie de grup. Daca ajungi acolo (pe soclu), promit pe cuvant de fost utecist sa pun o lopata de "balastru" sau sa fur o halca de bronz si sa-mi aduc obolul...
    Sanatate si virtute! Anonimu' Caminante.

    RăspundețiȘtergere
  15. Speram sa ne distram mai tare pe subiectul asta.Mai mult, ma gandeam ca toata luna Aprilie sa punem porecle unor V.I.P.-uri din urbea noastra.Aveam nevoie de o pauza pentru temele politice. Mai incercam. Sper ca si cititori nonbloggeri sa inceapa sa posteze comentarii.Macar acum cand ne distram !

    RăspundețiȘtergere
  16. Pe soclu? Nimic . Coliva e monumentul . Coliva de ultimul mandat al lui Iliescu !

    RăspundețiȘtergere
  17. ana maria trasnea22 martie 2010 la 18:08

    asa cum ti-am promis ti-am vizitat astazi blogul...si cred ca il voi mai vizualiza,(acum nu chiar zilnic)... si mi-a placut sa vad poza lui Che Guevara...restul comentam in particular

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonimu' Caminante. Fraticaaaa parca-i si vad unul peste altul, ca zisesi ca merge si-n grup. Dar cine sa fie mot si cine baza? Aaaa, stai ca m-am prins ce vrei tu. O statuie dinamica, in permanenta miscare, să le vina randul la toti sa fie mot. :))
    Chestia cu Beni a fost, evident, o aroganta. Reusita. S-a marcat. Merg si altele asemenea.

    RăspundețiȘtergere
  19. Am auzit ca o sa puna statuia ecvestra a lui Marean Vanghelie, cu capul spre Primaria Giurgiu, si cu coada contorsionata spre malahiatv. Altii spun ca cica pe alt Marean vor sa il puna acolo pe unul moroiu. Ba am auzit si doua babe din fata blocului ca de fapt acolo va fi o piramida rectangulara cu sabia ridicata la 90 grade care sa atraga energii pozitive. Eu zic ca cel mai bine acolo ar trebui pusa o tzeapa, mare, lunga, groasa, cat sa se poate infinge in ea toti politicienii giurgiuveni

    RăspundețiȘtergere
  20. Fratioare !
    Da p-aia cu "Politicianu e croit dupa chipu si asemanarea omului simplu" ai auzit-o?
    IntreabaI pe ziaristi, sa te indrume spre dumirire.
    Haos placut

    RăspundețiȘtergere