duminică, aprilie 11, 2010

Cand Dumnezeu are chef de glume

De ziua ficei mele Clara, Andrei Muscalu a fost insotit de parintii sai, Monica si Ionel. La 15 minute dupa incheierea petrecerii Ionel Muscalu ma suna sa-mi spuna ca...si-a uitat sapca !
La numai doua zile sora si cumatul meu pleaca in graba dupa o vizita scurta la mine si dupa 10 minute cumnatul ma suna sa-mi spuna ca...sapca lui a ramas la mine in cuierul din hol.
Nu trece o saptamana si familia Cretu urca pana la mine pentru cateva minute. Dupa ce pleaca constat ca sapca lui Cosmin Cretu...a ramas la mine.
Nimic iestit din comun la prima vedere.Ganditi-va totusi ca asta mi s-a intampat... mie! Ironia sortii nu?


Prietenii stiu de ce. Iar cei care nu stiu sa-mi intrebe dusmanii.

17 comentarii:

  1. Atat Muscalu, cat si Cretu ar trebui sa-si bata basca-n cuie... Fratzica, poate ca au o sapca prea mare pentru functiile lor, si cum stiau ca tu eti pasionat... Nu crezi?
    Caminante

    RăspundețiȘtergere
  2. inteleg ca doriti d-l Mustateanu o cura de multime...
    ffh...miroase a tratament, iar in plan indepartat
    pare a se fi gresit orasul. si comuntatea?? tacea

    RăspundețiȘtergere
  3. Cami, sapca n-are creier ma, are doar cateva fire de par lasate. De simplul posesor al ei. Plus de asta nu basca il face pe om, ci o femeie bine educata

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot pt.Caminante
    Lasa personajul in pace! Daca ai gura sa stii, nu-ti garanteaza capul. Tot legat de subiectul tau, nu trage in pianist du-te si tu la cauze, la radacini. Nu te mai metamorfoza asa, pardon nu te mai metaforiza... ca n ai parte de aplauze! Nici macar de palme, in ropote

    RăspundețiȘtergere
  5. Pepi, m-am prins: împingi mai departe bancul cu ursul şi cu sexul anal...
    Cert este că mi-a spus mie odată cineva, băiat deştept, să las proştii să spună despre mine ce vor şi să-mi văd de drum. Tu eşti, însă, tenace: îi inviţi să te ia peste picior. Treaba ta. Şapca mea însă nu era pe acolo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cosmin, am martori! Inclusiv in momentul in care ti-am restuit obiectul a fost cineva de fata.Important!

    RăspundețiȘtergere
  7. PEPI, ITI STA BINE CU SAPCA MEA. VREI SA O MAI UIT SA-TI FACI POZE?POATE LA ANUL LA ZIUA CLAREI...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce-i drept o zi de luni trece f.anevoios...pe tot cuprinsul tarii, nu numai in urbea noastra ::)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu, nu! - eu am martori că n-a fost nimeni de faţă când nu mi-ai restituit şapca aia, care nici nu era a mea şi, în plus, nici eu şi nici tu nu eram acolo, unde nu era martorul ăla care nu este!
    ..............................
    Serios, nu crezi că e prea multă lume care citeşte post-urile astea?

    RăspundețiȘtergere
  10. Adevarul asta este, ca ne am nascut pe o planeta prea mica.
    Nicolae Copernic

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti tare! Autoironia ne salveaza pe multi dintre noi. Eu sa fiu in locul tau le-as scaote la licitatie. Sa vedem cate parale fac. Cum pe cine, ce? Sepcile, ca doar nu te-ai gandit la anumite persoane.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acum sesizez ca sapta lui Cosmin seamana cu sapca lui Ionel.

    RăspundețiȘtergere
  13. Putin cam gresita viziunea ca "Autoironia ne salveaza.."
    De ce ne....salveaza? Si mai ales unde te-ar duce... "salvarea" ?
    Ma intorc tot la vorba mea: Daca n-ar fi ILUZIA, multi am demisiona din viata asta, mult mai mult politica si prea putin Umana(credibila)
    Augustin Toduta, verisor cu Celibidache

    RăspundețiȘtergere
  14. Şapca e una şi aceiaşi .pentru că,dacă erau diferite , pozele erau făcute din acelaşi unghi şi nu din poziţii diferite.

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, e aceeasi, dar e dupa spalare.

    RăspundețiȘtergere