luni, ianuarie 18, 2010

Piesa de-o mie.....Tie !

Imposibila nunta poezie [ ]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - de Adrian Păunescu [Adrian_Paunescu ]
2004-09-11 Înscris în bibliotecă de Cristian Oravitan
Muntii mei duhovnici au intrat in ceataClopote batrane bat pe manastiriCand miroase-a iarna, nuntile ingheataPentru noi, lunateci, imposibili miriVin sa ti se-nchine vanturi si dihaniiViscolul asupra-mi cade ca un latSi ti-as face nunta cu un sat de saniiSi cu felinare si cai instelatiImbracate-n alb prea fumoasa mireasaAsa se cuvine in drama ce-o jocPe urma plecam fiecare acasaSi muntii vor pune misterul la locPan sa se intample tu vei fi caruntaMie o sa-mi vina cea din urma ziSi va fi si-aceea tot un fel de nuntaSi-mi vei duce grija si te voi iubiTi-am adus mireasa, muntii mei cu noapteNunti de animale se petrec in muntiCodrii de miresme si paduri de soapteEle sunt salonul ne-ntamplatei nuntiLumanari de nunta tin in labe ursiiLupii sufla-n focul stanelor pustiiIn rostogolire ne unesc obarsiiNu-mi vei fi mireasa, mire nu-ti voi fiTe invit la nunta dulce si albastraUnde zurgalaii scot argint din totiCe pacat ca totusi nu e nunta noastraCe pacat ca mortii i-am fost dat ca sot

5 comentarii:

  1. Ei, asa, domn Pino! Mai vii de acasa pe sanii de vis. Ai ramas un sentimental. Lucru rar in ziua de azi. Daca e loc langa tine, vin si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt Sictireli, sunt un sentimental dar traiesc intr-un oras ,,prea mic" ca sa pot fi eu intotdeauna...Cred totusi ca-l vom putea schimba. Cred in prieteni cum sunt http://cosmincretu.wordpress.com/ , http://ionelmuscalu.blogspot.com/, si toti cei din lista de bloguri pe care o recomand cu caldura .Majoritatea sunt giurgiuveni care intr-un fel sau altul, cred eu, vor sa faca orasul asta..un pic mai bun !

    RăspundețiȘtergere
  3. Adicatelea, breeee, si Mircea Geoana ne este recomandat cu caldura? Immm. Pe gerul asta, orice pepita de carbune concasat merge la furnal. Dar de indata ce se incalzeste... scoate-l pe "electrocutatul" violet de la recomandari, sa nu ne ia cu frig.
    Te salut cu sictireli.
    Tu ne-ai invitat la sictireli, asa ca jucam: "Nu te supra frate".
    Ia de aici un zambet ca-ti face bine :)
    A, sa nu uit, orice vizita pe care ti-o imping, iti muta vagonul ceva mai sus in Top.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ups, Mircea geoana NUUU, dar restul ? pe bune, sunt prietenii, mei.Si numai pentru ca trudesc sa scrie tot merita aprecierea, chiar si pe a ta... rautaciosule !

    RăspundețiȘtergere