vineri, ianuarie 22, 2010

Liber la comentarii !











La fel de bine puteam sa numesc post-ul acesta : Aici il puteti injura pe Pepi Mustateanu sau: Aici puteti injura P.S.D.-ul ca tot am ramas ultima interfata de comunicare media a organizatiei Giurgiu pentru perioada de criza. ....Glumesc. Cert este insa ca prietenul meu un pic mai P.N.L.-ist, http://ionelmuscalu.blogspot.com/ , mi-a facut pe telefon observatia ca pe blogul meu (fata de al lui) nu se pot posta comentarii anonime...asa ca, .....m-am conformat ! Deci Ionele, dragi prieteni, de astazi se pot posta si comentarii anonime...Totusi nu m-ar deranja daca cineva insista sa se si semneze la final .

12 comentarii:

  1. Cred ca esti intr-o mare eroare amice ! Muscalu voia sa te injure si nu stia cum . Acum poate .Esti inocent daca consideri ca se va semna cineva cand se poate bucura de anonimat ! anonimul anonim

    RăspundețiȘtergere
  2. Fir-ar mama lor a dracu', cu Atomium-ul lor cu tot! Belgieni imputiti!
    DAAAAA, acum ma simt racorit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiar-ar tot P.S.D.-ul al dracu cu Ion Ilescu in frunte... uraaaaa! Gata. esti multumit ?

    Mircea Geoana

    RăspundețiȘtergere
  4. Baaa.. dar cam sus nasul cand pozezi in Belgia ! Asa sunt toti P.S.D.-istii ? Baa dar ce cautativoi la Bruxelles, ca voi la Moscova ar trebui sa mergesti !

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu spui: "Aici il puteti injura pe Pepi Mustateanu sau: Aici puteti injura P.S.D.-ul ca tot am ramas ultima interfata de comunicare media a organizatiei Giurgiu pentru perioada de criza. ...."
    Cat pe ce sa te iau in serios. Tocmai ma pregateam sa descarc sacul, cand, ce citesc... A FOST O GLUMA!
    Tot gluma este si faptul ca sunt vechi pesedisti, care, ca niste pasari de prada, asteapta ca animalul sa-si dea sufletul sa-l poata devora?
    In acelasi timp, la marginea preeriei sclipesc ochii hienelor flamande. Ce-ti spune tabloul asta, Pino Che Guevara?

    RăspundețiȘtergere
  6. Prietene, vad ca ai succes la ... luat injuraturi, dar tu ai cerut-o!In ceea ce ma priveste, anonimule,pot sa vorbesc cu Pepi la telefon, o spune singur.
    Succes pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pino. Esti tare rau pe http://www.zelist.ro...Locul 30617 din circa 42 000 de bloguri urmarite, contabilizate la evolutie. Bai, ce tare esti!!! Cu o asa pozitie mi-as trage un glont in cap. Hai, la mai jos! Nu e greu pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. De regula pozitiile se si compara. Sunt probabil pe un loc modest si nici nu am pretentia de a fi foarte citit. Ma adresez unor cititori educati asa cum esti si tu. Totusi daca tot ma persiflezi ,frumos ar fi sa spui si pozitia cu care tu te lauzi.. ca sa avem cu ce compara...Iar de semnat..nu te obosi... nu mi-am acultat niciodata parintii, am facut eu altele mai rele, asa ca sa vorbesc cu strainii nu mai este asa grav !

    RăspundețiȘtergere
  9. Tu ai vrut-o.
    Poftim...
    sictireli.wordpress.com
    Scor: 0,580 , Pozitia: 3783 | +431 pozitii
    Compara. Si, tine cont, eu sunt pe o pozitie... vai steaua mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cumplez campaniei pro tv si spun : Jos palaria ! Si la mai mare !

    RăspundețiȘtergere
  11. Palaria iti vine ca o manusa. In cazul asta pot interpreta gestul (jos palaria!) ca si cand mi-ai aruncat manusa. Este o provocare la duel? :) Ca sa nu se mai creeze confuzii, data viitoare sa ridici palaria. In fata mea :)
    Cu mine, umar la umar, saptamana viitoare vei urca, cu siguranta, cel putin 200 de locuri.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca fratia PSDisto-PNLista se manifesta si pe bloguri. Numai bine. :)


    Este pacat ca PSDu nu poate sa se debaraseze de PNL, de cand cu planul Johanis, PSD tot da impresia ca face tot ce spune PNL'ul, si asta va zice un om de stanga. Bine, in judetul Giurgiu, lucrul asta tine de mult mai mult timp.

    Tineti-o tot asa si poate la urmatoarele alegeri cu ceva noroc poate luati 20% in judet. (PSD adica).

    RăspundețiȘtergere