joi, ianuarie 28, 2010

Motto : Daca simti ca nu poti face lumea mai buna, atunci las-o in pace !



Romania trebuie reinventata. Avem nevoie sa reformam totul si sa o luam de la capat. Avem nevoie sa ne reformam noi. Trebuie sa dam vechile anteriuri jos si sa imbracam costumele moderne.
Politica si-a pierdut sensul. Politicienii nici macar la nivel declarativ nu intentioneaza mai binele cuiva. Decat poate pe-al lor. Va suna cunoscut fraze de genul: ,,Cine e cu mana in miere se lige si pe degete” sau ,,Bada a fost baiat destept, si-a umplut sacul si a plecat acasa” sau ,, Lasa, ma, si ce daca fura nea Ala, da’ a si facut ceva “.
Si mie imi par cunoscute frazele astea! Tu le spui, cand eu gandesc o lume ideala. Am ajuns sa ni se para fieresc sa se imbogateasca un individ care ocupa o functie adminstrativa.
Care este scopul nostru in politica ? De ce un individ politic isi doreste sa ocupe o functie administrativa care ii pune la dispozitie un buget bogat si nu lupta sa fie sef la... asistenta sociala sa spunem? Cati dintre politicieni isi doresc de fapt sa faca lumea mai buna? Cator politicieni le pasa cu adevarat ?
Partidele nu mai apreciaza valoarea reala. Pentru ca nici oamenii nu mai apreciaza valoarea umana. Ai bani-candidezi! Nu ai bani? Ce sa cauti?
Nimeni nu te mai intreaba de ce vrei sa candidezi! Nimeni nu te intreba daca ai un proiect! Asta se intampla peste tot! In toate partidele! Ce proiect are Elena Basescu? De ce a mers ea in parlamenul european? Cu ce face ea lumea mai buna de acolo? Nimeni numai crede ca vrei sa schimbi lumea! Sau daca nu, macar orasul tau! Daca spui ca iti pasa te vor crede nebun. Citesc pe blogul lui Ionel Muscalu : “Am facut 13 ani de puscarie pentru un popor de idioti (Tutea)” Sa fie oare adevarat? Sa fie poporul de vina? Oare poporul chiar nu ar aprecia un om care sa lupte pentru oameni? Sa stie poporul asta doar de frica?
Citesc pe blogul lui Cosmin: ,, Nimeni nu spune “băi ce (mai) bine trăieşte cutărică fiindcă e mai bun decât mine!”, ci “mai ce fură cutărică!”, “măi ce se culcă cutărică cu cutărescu şi d-aia e favorizat!”, etc, etc.”
Sa fim interesati doar de barfa? Ne umplem oare vietile cu vietile altora ca sa uitam ca de fapt nu avem viata? Suntem totusi un popor ortodox! Si cu toate astea, luam banii ce ni se ofera pentru vot!
Nu vrea sa abandonez lupta politca. Mi-e foarte greu, in special acum. Ma agat de orice sper ca ma poate ajuta sa ajung impreuna cu oamenii din generatia mea, in care eu cred sincer, sa ajungem sa ne punem in practica ,,ideile de mai bine”, proiectele noastre. Sa le aratam oamenilor ca se poate si alfel.
Traian Metaxa ,, ma injura” la comentarii pe blogul meu. Ar da rau pe blogul lui sa scrie despre un P.S.D-ist. Ma injura : ,, despre mamuti. Stii tu care. Cei care-si au grota la 64 km nord de Giurgiu, pe Soseaua Kiseleff.”
Nu pot sa-l contrazic. Are dreptate. Insa eu indraznesc sa-l intreb: Traiane, si eu ce sa fac? Lupta mea e alta! Mie...Imi pasa de Giurgiu si de oamenii de aici. De-aia am si preferat sa lupt pentru functia de prefect asumandu-mi zoaiele aruncate de presa pe mine, in locul unui post caldut si cu buget la Bucuresti.
Eu cred in echipa si in oameni. De-aia nu m-am imbogatit din politica si lupt pentru idealuri. Inainte sa daram ceva incerc sa construiesc. Si cred ca atunci cand va cadea, eu si cei care cred in acelasi valori ca si mine vom avea ce sa punem in loc.
Asta... daca nu va fi prea tarziu!

9 comentarii:

  1. Nu te lamenta, nu esti singur. Suntem mai multi stii bine ! Tu tine-o tot asa, ca nu gresesti ce faci !

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai Pepino, atata timp cat mai sunt badalai cu beizadele, d'alde geoana cu prostanacimea din jurul lui, tu si Muscalu nu prea aveti sanse. Tu chiar crezi ca Lucica il antreneaza pe Muscalu pentru... mostenire? Vax. Jocuri de sulfe batrane cu apucaturi comunistoide. Asa au crescut, asa s-au imbogatit, asa vor fi ei si beizadelele lor si beizadelele beizadelelor lor, in vecii vecilor.
    Iti pasa de Giurgiu?
    Biet romantic de doi lei... Am pretentii la tine, Esti "calatorit". Unde dracu ai vazut tu dincolo pe cineva care sa zornaie binele celor multi, sa clameze dragostea de aproapele lui.
    FAMILIA!!! Aia este lumina in jurul careia se invart toate. Fiecare isi gestioneaza binele lui. daca nu ii e bine in Franta, se muta in Spania sau Luxemburg... Dragostea de locul natal? Nu tine. Faci o cura odata la un an si e de ajuns. sa nu-mi vorbesti de tarana din batatura, de mustele din umbrar sau de fasolea sleita, de nucul din curtea batraneasca sau de corcodusul in care cantai ca ciocarlanul. Sunt nostalgii prostesti. Desteapta-te dreaqu si urmareste-ti interesele.
    Nu o lua ca pe o injuratura, ci ce pe un sfat de la un harsait printre sacali...

    RăspundețiȘtergere
  3. Amice, gresesti cand spui ca ar da rau sa scriu pe blogul meu despre un PSD-ist. Am scris. Si, surpriza!, a dat bine. Problema este ca tu ai vrea sa scriu DE BINE. Si asta da rau. Da-mi un nume sa merite si excut lucrarea. Nici despre tine nu pot scrie intr-atat de bine incat sa te lauzi ca ti-am ridicat statuie, oricat de bun prieten mi-ai fi sau ti-as fi.
    Poate ca intr-o zi voi scrie ce cred despre un pesedist ca tine. De ce as face asta? Cand o sa scriu, vei avea si raspunsul. Pana una alta, faptul ca ai acceptat laturile presei cand ti-ai depus "cadidatura" la functia de prefect, arata doar ca esti consecvent. In ce? Iti raspund in acelasi viitor articol.
    Dar, stii ce, mai bine nu-l scriu si te las in ... consecventa ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. A! Scuze ca revin. Dar merita sa spun. Mai bine reveneai in presa. Talent ai, slava Domnului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da , Pepinio, mai bine reveneai in presa, traiai ca metaxa, nu cu metaxa, cu 3 lei pe luna si iti convenea sa ii injuri pe toti aia care au mai mult...tu-le muma 'n partile astrale, ca numai de zodii mai poti sa le zici ceva, altfel, vedem ce a schimbat metaxa si cu tincu si cu diaconescu. Locurile, ca metaxa este cel mai ortoman si mananca maghiran, ailalti doi cu sAR'mana la stapanire ca e de bine si o duc bine. Nu e asa mai, nea columna?

    RăspundețiȘtergere
  6. BRAVO
    ULTIMUL ASTA Anonim CHIAR A ZISO BINE, MA ROG APROAPE DE PERFECT.Nu acelasi lucru as putea scrie de primul, care a fost dintotdeauna un CRETIN cu pretentie de justitiar, de vizionar si de DESTEPT. hUIDUHUAAAAA ADICA VA LATRA IN CONTINUARE LA STELE DOAR PT.INTERESUL LUI.

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuze era vorba-scrisa de al 2-lea anonim si nu de primul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnule/doamna anonim , nu stiu ce rau ti-au provocat tie domni gazetari de care amintesti dar injuraturile dumnealor (justificate spun eu ) sunt ultima dovada ca mai traim (inca) intr-un stat democratic . Ma rog sincer sa nu ajung sa traiesc vremuri in care presa sa taca . Si crede-ma iti spune asta unul care a avut de suferit de pe urma blamarii excesive din partea presei . Daca te simti puternic joaca dupa reguli . Cei slabi blameaza regulile, cei necinstiti le incalca, cei puternici se folosesc de reguli . Mai gandeste-te !

    RăspundețiȘtergere
  9. Pepinoo, 1 nu exista reguli, 2 nu exista JOACA, ptr.ca nu ai cu cine,3 nu, exista slabi sau"grasi" ci doar... o IMBULZEALA CU PRETENTIE DE SENS. asta ti-o spune mama hirsitilor. Cand o sa i au de veste ca a aparut o REGULA, am sa fac ceva, in rest dialoguri fericite!

    RăspundețiȘtergere