duminică, ianuarie 24, 2010

NOBLESSE OBLIGE
















In urma comentariului primit pe blog, ma simt dator sa raspund domnului: Metaxa spunea...
Tu spui: "Aici il puteti injura pe Pepi Mustateanu sau: Aici puteti injura P.S.D.-ul ca tot am ramas ultima interfata de comunicare media a organizatiei Giurgiu pentru perioada de criza. ...."Cat pe ce sa te iau in serios. Tocmai ma pregateam sa descarc sacul, cand, ce citesc... A FOST O GLUMA!Tot gluma este si faptul ca sunt vechi pesedisti, care, ca niste pasari de prada, asteapta ca animalul sa-si dea sufletul sa-l poata devora?In acelasi timp, la marginea preeriei sclipesc ochii hienelor flamande. Ce-ti spune tabloul asta, Pino Che Guevara?
23 ianuarie 2010, 21:33

Voi incerca sa fiu mai atent la semantica exprimarii mele acum cand ma simt citit si de criticul Traian Metaxa. Acel ...glumesc era unul care se referea la injuraturi. Atat.
Cat despre ,, vechi pesedisti “ sper ca faceti referire la cei de la nivel judetean. Sau poate ca eu prefer sa-mi vad lungul nasului si sa ma limitez la a emite pareri despre ce se intampla aici, la noi, unde simt direct repercusiunile, si sa las problemele de la national pe seama sefilor mei politici .
,,Vechi pesedisti, care, ca niste pasari de prada, asteapta ca animalul sa-si dea sufletul sa-l poata devora” A cata oara vad tablul asta ieftin la P.S.D. Giurgiu?
L-am vazut prima data cand ,,vechii pesedisti” erau Marin Cristea, Marin Predila, Danut Popescu, Tunaru, Senciuc. Si-l mai aminteste cineva pe pe deputatul P.S.D. Adrian Gheorghiu? Si el era un ,,vechi pesedist” ! Numai ca animalul nu si-a dat sufletul, iar ,,vechii aia pesedisti “ sunt doar istorie .
A doua oara am vazut spectacolul asta cand ,,vechii pesedisti” erau: (puneti-va centurile) Dan Nitulescu, Nicolae Sin, Victor Boiangiu, Nicolae Marculescu, Ioan Moldoveanu. Dar...ups, nici de data aceasta animalul nu si-a dat ultima suflare. Ba mai mult, intr-un fel sau altul a gasit solutii de a-si intineri echipa astfel incat niciunul din ,, vechii pesedisti “ enumerati mai sus nu mai sunt P.S.D.
Acum...istoria se repeta. Sunt intr-adevar noi ,, vechi pesedisti “ care asteapta ca animalul sa-si dea sufletul sa-l poata devora? De unul stiu sigur pentru ca s-a manifestat deja in ultima sedinta. Dar nu-mi fac griji! Si nu ma bazez doar pe precedentul istoric. Mai suntem si noi cei care venim din urma, lupii tineri, ca sa pastrez metafora, mai putin cunoscuti poate, sau mai blamati de o parte a presei cum este cazul meu, dar cu sabiile scoase si cu ochii pe hienele flamande de la marginea preeriei. Nu stiu daca suntem mai buni decat cei dinaintea noastra. Si nu vom sti decat atunci ne ne vom vedea pusi la fapte. Dar sigur suntem gura de oxigen de care ,, animalul “ are nevoie ca sa iasa din coma si sa lupte din nou .
N-as vrea sa fiu oficial si sa inchei cu multumesc de provocare, bla, bla, dar mi-a placut sa fiu ,,luat la intrebari” de tine. Astept si altele, poate si de la alti critici sau ziaristi din Giurgiu, nu de alta, dar eu pot accepta realitatea si vreau sa vorbesc deschis despre orice...poate si pentru ca am avut de suferit de pe urma speculatiilor unor ziaristi care m-au tot injurat fara sa se opreasca o secunda si sa ma intrebe. Scuze ca sunt asa serios, dar tu ai inceput !






Pino Che Guevara

2 comentarii:

  1. Eu am inceput, fiindca ti-am spus sa lasi liber la comentarii, chiar daca te injura!Este?

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce te feresti sa vorbesti si despre mamuti. Stii tu care. Cei care-si au grota la 64 km nord de Giurgiu, pe Soseaua Kiseleff. Neaducandu-i in discutie par a fi un subiect minor pentru tine. Pino, Pino... ce injuratura ti-as trage, dar, fiind prieteni, ar parea o ... gluma :)
    Stii de ce nu ma omoram, si nici nu ma omor, dupa o eventuala guvernare PSD - PNL? De teama ca vor reveni la conducerea unor deconcentrate niste ... concentrati din PSD. Tie ti-ar fi placut sa (re)fii coleg de deconcentrate cu niste pokemoni?

    RăspundețiȘtergere