miercuri, aprilie 01, 2009

Cursa pentru fotoliul de prefect continua fara mine !



Dupa mai multe cosultari cu prieteni in care cred, am hotarat sa renunt. In primul rand pentru ca socotelile mele initiale erau ca noua lege a administratie va permite prefectilor sa faca politica. Speram asadar sa pot face de pe acea functie politica P.S.D. care are nevoie acum mai mult ca oricand de forte tinere care sa ridice partidul acolo unde ii este locul.
Ori incercand sa-mi fructific sansa de a ocupa o functie administrativa, pierdeam sansa de a putea face politica tocmai acum cand judetul nostru are ca sef unul dintre cei mai buni politicieni P.S.D – domnul Vanghelie.
Or intre cele doua sanse o prefer pe cea mai buna dintre ele. La varsta mea socotelile nu sunt pentru prezent, ci pentru viitor. Chiar si dorinta de a fi prefect era tot pentru a o folosi ca o rampa de lansare in proiectele ulterioare.
Nici situatia economica nu era una in care sa pot face performanta. Oamenii au asteptari mari si spera de la autoritati sa primeasca mai binele de care au nevoie. Un esec economic al judetului ar fi fost si un esec al meu de care nu aveam nevoie.
Nu ma feresc nici sa spun ca nu aveam sustinerea intregii organizatii judetene. Erau voci care ma considerau prea tanar pentru o functie atat de importanta. Nu vreau sa le dau dreptate pentru ca nu am indoieli despre calitatile mele profesionale, insa presiunea neincrederii ar fi putut fi un dezavantaj de care iarasi nu aveam nevoie.
Nu in ultimul rand cred ca exista omul care poate face pentru judet mai mult decat mine. Este un om pe care eu il respect foarte mult, cu o exepienta deosebita, si care fata de alte solutii cu care nu puteam fi de acord, ma bucura sa stiu ca dumnealui va conduce destinul judetului nostru.
Cat despre mine, va spun ca la cei treizeci si trei de ani pe care ii am, cred ca sansa vietii nu a aparut inca, ganditi-va ca nu peste patru, nici peste opt, si peste saisprezece ani voi avea patruzeci si noua, deci tot tanar voi fi, si tot imi voi putea pune proiectele in aplicare, si nu uitati, daca sunteti cu adevarat alaturi de mine... astept sa ma votati !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu