marți, aprilie 07, 2009

Oameni tristi

(crezi ca le-ai vazut pe toate)

Ziarul Giurgiuveanul a fost primul care la comanda sau nu a improscat cu noroi in mine de cum a aflat ca exist. Ma blama asa cum poate si tu ma blamezi pentru am avut 15 (cincisprezece) ani.
Giurgiu-news-ul a fost mai moderat. La inceput am simtit chiar o usoara incurajare.Apoi cand a aflat ca ca renunt la cursa pentru fotoliul de prefect nu s-a putut abtine sa nu-mi verse tot ceea ce se abtinuse pana atunci.Au mai fost si altii care la comanda sau aiurea si-au permis sa ma injure, pe mine, singurul de care nu le era frica.
Dupa ce nu au mai avut ce injura la mine au inceput sa se injure intre ei.
Culmea, in cursa de a anunta primul cine va fi prefectul, amandoi sunt perdanti.
Daca sunteti curiosi cine va fi va spun eu sigur, pentru ca ei fac doar speculatii. Va fi Mincu Silvestru, un om cu care sunt convins ca voi lucra foarte bine.Si chiar daca are varsta tatalui meu poate, simt ca vom putea fi prieteni .Dupa ce vor citi aceste randuri vor scrie si ei, dar nu vor spune sursa.
Apoi prefectul va fi numit fierberea se va opri. Chiar si in campania pentru europarlamentare oamenii nu vor mai avea curiozitati pe care un site sa le satisfaca.
Vor mai injura sau lauda pe unul sau pe altul dar oamenii nu ii vor mai citi. Va veni vara si vom pleca in concedii si vom uita ca mai exista. De la toamna chiar daca vor fi camapanii vom cauta raspunsuri la televizor.
Iar oamenii astia vor ramane cu razboaie neterimate, cu raspunsuri nedate la timp, si cu nostalgia momentelor cand...... cand de fapt nimic.
Ca un raspuns pe care sunt dator sa il dau celor care ma tot intreaba de ce am renuntat am postat un filmuletz in dreapta imaginii pe care o citesti. Cel deasupra caruia scrie: ,, crezi ca le-ai vazut pe toate? “
A venit primavara,bucurati-va de ea, nu stim cat va tine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu