marți, aprilie 29, 2008

Sa ne implicam mai mult!

Sa ne implicam mai mult


Ma intalnesc foarte des cu membri de partid, care din diverse motive nu sunt implicati direct in campania electorala. Unii ne asigura de sustinerea lor iar altii isi exprima disponibilitatea de a se implica, insa nu stiu foarte bine cum.
Cei care au suficient timp liber sunt invitati sa participe alaturi de mine la lucrul efectiv de campanie electorala. Ce presupune asta? Deplasari in judet sau pe raza municipiului, unde avem intalniri cu oamenii,distribuim pliante,ziare,materiale publicitare care aduc la cunostinta cetatenilor intentiile P.S.D.
Cei care nu au atat timp la dispozitie,pot incerca sa mediatizeze angajamentele P.S.D. in mediul in care isi desfasoara activitatea,pentru ca oamenii cunoscandu-le sa isi doreasca sa voteze candidatii P.S.D.
Cei mai tineri , pentru ca si la ei ma refer, se pot implica de acasa din fata calculatorului. Nu insist sa promovez blog-ul meu unde am deschis un sondaj pe care din fericire Marian Maroiu se afla pe primul loc,dar mai are nevoie de voturi pana la sfarsitul campaniei. Insist insa sa votam pe toate site-urile in care se cere parerea despre candidati. Sa stiti ca sondaje similare celui pe care l-am deschis eu se mai desfasoara si pe alte site-uri unde mi-ar placea sa votam candidatii nostri.
La fel de mult mi-ar placea sa lasam comentarii pe blog-uri. Candidatul P.S.D. la Consiliul Judetean domnul Nicolae Badalau are un blog foarte interesant http://nicolaebadalau.blogspot.com unde ne putem posta comentariile noastre de incurajare si sustinere a domniei sale pentru aceasta functie.Si barbatii puternici au nevoie sa stie ca sunt oameni care le sunt alaturi.Chiar si de acasa.
Iar daca nici asta nu puteti face, insist mergeti la vot.Fiecare vot conteaza,iar batalia este foarte stransa.Nu va mai plictisesc cu istorii in care primari au castigat la diferenta de un vot.Dar sunt reale si eu le cunosc in detaliu.
Va astept in continuare la conversatii si pe blogul meu unde am publicat si adresa de messenger.

Pepimustateanu.blogspot.com

5 comentarii:

  1. Sal!
    Nu vad legatura intre text si videoclip?! Am incercat sa gasesc o legatura si la articolele precedente dar iarasi..???...
    Pe de alta parte, daca marele "Licurici" nu va vrea in fruntea tarii, n-o sa se intample,indiferent cat de mult va agitati voi,in campania asta,daca mergeti sau nu prin localitati sa faceti propaganda,daca votati pe blog-uri,etc

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu exista legatura intre text si clip.Incercam prin el sa ofer un ,,desert" dupa lecturarea unui text despre politca.
    in ceea ce priveste,,a doua parte" in acest moment am inceput campania pentru primarii si consilii judetene.Nu are nici o legatura cu ce vrea Base.Deabia la toamna vor fi alegeri pentru parlament,iar in urma lor se va construi un nou guvern.Pana atunci insa sa fim sanatosi si sa avem victorie la locale!Asa ca e de treaba si invitatia din text ...raman in picioare. Pepi

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu Base este "marele licurici",of nimic nu intelegeti, v-a obsedat rau Base asta, cred ca-l visati si noaptea:Ah...Base!!!Base..Uh...asa..Base..da..
    GET REAL..!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti imaginezi ca un luptator ca mine, poate sta cu mainile in san resemnandu-se cu tot soiul de teorii ale conspiratiei, ca cea pe care incerci sa o sugerezi tu? Nu ne-a obsedat base,doar ca stiu ce incearca el sa convinga populatia. pentru tine si cei care au felul acesta de a trata politica iti pot recomanda o prietena: http://andaa.ro/

    RăspundețiȘtergere