miercuri, februarie 10, 2010

Parerea mea !


Nu stiu cat timp vom mai putea exprima liber ceea ce gandim. Sau aceasta impresie mi-o dau acum niste oameni de la care aveam alte asteptari. Sper ca domnii pedelisti care combat de cateva zile prezenta pe lume a prietenului meu Ionel Muscalu, sa o faca din spiritul echipelor mici. Nu stiu daca ati observat, dar minoritatile, indiferent de natura pe care o au, sunt intotdeauna mai unite decat majoritatile. Sau poate o fac din elanul incepatorilor. Toti am avut la inceput tendinta sa daramam mituri, sa ne facem auziti cu orice pret, chiar daca mai tarziu ne-am jenat de ceea ce gandeam la inceput.
Totusi, in cazul in care fara sa isi dea seama tind sa se transforme in partid-stat si sa judece dreptul democratic la libera exprimare al unui tanar politician aflat in opozitie, tin sa le amintesc ca partidele de opozitie, sindicatele si societatea civila se exprima prin cuvinte, iar partidele aflate la putere si reprezentantii acestora se exprima prin fapte (fapte de guvernare - precizarea este pentru colegii pedelisti care se gandesc la fapte de razbunare).
Pe Ionel Muscalu il pot judeca giurgiuvenii, il pot judeca sefii sai, il pot judeca eu, ca prieten si ca giurgiuvean. Ei nu ! Niste oameni care guverneaza judetul fara sa il iubeasca nu pot sa-l judece pe Ionel. Cei care nu au nicio iubire uitata pe bancuta aceea din Parcul Alei vad Giurgiu altfel decat il vedem noi. Cei care nu si-au ingropat bunicii in judetul asta, nu vor plange de mila celor de aici. Asa ca nici sa injure nu au dreptul. Indeosebi cand sunt la guvernare.
Un intelept spunea: ,, nu vorbesc in numele meu, vorbesc in numele numelui meu “ . Eu indraznesc sa intreb care este numele lor? Care este numele numelor celor care vin de nicaieri in presa giurgiuveana sa judece un tanar care trudeste de zece ani sa-si faca un nume? Ce au construit ei?
Eu insa pot sa-l judec pentru multe. Pentru ca este prietenul meu i-am spus in fata de fiecare data tot ce m-a nemultumit. Insa acum ,, l-as judeca” pentru ca nu inspira teama. De-aia au curaj toti sa sara la lupta cu el. Ca si mine incearca sa faca o politica europeana fara reminiscente comuniste. Pot sa pariez totusi ca domnii aceeia care ii tot fac observatii nu ar indrazni vreodata sa scoata un cuvant macar despre cateva nume din politica giurgiuveana, ca sa nu mai spun de cativa interlopi, care, fie vorba intre noi, pentru ca sunt tolerati de ei isi tot fac de cap liberi pe teritoriul judetului nostru.
Eu si Ionel am emis intotdeauna pareri despre tot. Am judecat adversarii de cate ori am crezut de cuviinta, decent, argumentat, asa cum am judecat si proprii colegi de partid atunci cand a fost cazul. Unii nu m-au iertat nici acum. Dar... asa se intampla in partidele democratice.
Parerea mea, nu ca ar conta! Cei care ma dezaproba pot posta comentarii la liber ! Cei care au un mesaj pentru Ionel Muscalu i-l pot posta pe http://ionelmuscalu.blogspot.com/ chiar daca si-a activat moderarea comentariilor. Cei care vor sa transmita ceva presedintelui P.D.-L. o pot face pe http://cantaragiu.blogspot.com/ . Iar cei care cred ca au ceva de spus sa-si creeze propria interfata de comunicare. E mai bine sa lasam presa libera sa fie libera, presa politica sa fie politica si blogurile pentru persoane, asa, si numai de dragul democratiei !

3 comentarii:

  1. Este bine ca mai exista asemenea tineri care spun lucrurilor pe nume si ma bucur si mai tare ca acesti tineri sant giurgiuveni.
    Felictari pentru articol dar ar trebui sa iesi si in presa si pe televiziuni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt intrutotul de acord cu faptul ca este bine ca exista tineri care spun lucrurilor pe nume. Am, insa, o mica remarca pe care nu doresc sa mi-o ia cineva in nume de rau, despre "judecata" din contexul celor scrise. Ionel, ca nimeni altul sau alta, nu poate fi judecat sau judecata de nimeni, nici macar de prieteni sau de cunoscuti. Conotatiile acestui termen sunt mult prea dure. Mai degraba intre cunoscuti si prieteni exista indemn, repros, sicana, provocare, dar nu judecata.
    Un proverb latin spune:
    "Dojeneste-ti prietenii in taina si-i lauda in public." Cred in puterea tinerilor sa foloseasca mai multa arma cuvantului fara sa loveasca spre a nimic. Din pacate, politica se dovedeste a fi distrugatoare si acaparatoare. Imi doresc o tara in care oamenii sa se priveasca cu mai multa bunavointa, fie ca sunt dusmani sau prieteni, si sa traim cu adevarat.
    Oricum, e bine ca sunt glasuri tinere care se aud in acest vacarm al deznadejdii generalizate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceasta este atitudinea corecta impotriva acestui sistem incapabil sa protejeze cetatenii cinstiti. Felicitari, baieti!

    RăspundețiȘtergere