joi, februarie 04, 2010

Maxim am spus!


De dragul gurilor rele care imi recomandau sa ma ascund in munti... am comis-o ! Daca ai rabdare 5 secunde, in film apar si eu ! M-am incarcat cu trei zile de: nervi pe drum, partie superba, aer curat, febra musculara, cazare acceptabila dar scumpa, partie superba, senzatii maxime, soare, deconctare, incarcare cu energia muntelui, febra musculara, cazare cum o fi, partie neamenajata dar superba de la Dumnezeu, deconectare,soare, incarcare cu energia naturii, regretul ca plec acasa, nervi pe drum, politist, amenda,nervi pe drum, acasa. Gata . Vineri dimineata am plecat la sedintele Comitetului Executiv National T.S.D. ce se tin la Rin Grand Hotel Bucuresti. Sambata seara sau Duminica revin cu informatii calde, atunci raspund si la comentarii .

4 comentarii:

  1. In sfarsit ai ajuns la munte cum iti doreai. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. ... Si? Le-ai trimis ceva d'ale gurii, amarastenilor din Haiti?

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiindca ai dat buna ziua cand erai mic, fiindca ai avut ideea cu blogul meu, iti dau un premiu primit de la Sictireli. Regulamentul il gasesti la mine pe blog.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Don Pepino, ce fata de mafiot portocaliu ai, desi te deghizezi usor in rosu!

    RăspundețiȘtergere