vineri, iunie 05, 2009

La inceput a fost cuvantul…

La inceput a fost cuvantul…

La inceput a fost cuvantul, si cuvantul era Dumnezeu, iar Dumnezeu era cuvantul.
In limbaj modern, adaptat la proportiile limitelor noastre, eu as spune ca: Valoarea unui individ este valoarea cuvantului sau. Pentru ca inainte de a fi cunoscuti ne facem cunoscut cuvantul, iar cuvantul suntem noi, iar noi avem valoarea cuvantului nostru.
Nicio alta calitate nu scuza lipsa de cuvant. Or in aceasta perioada, fiecare individ participant la fenomenul politic promite. Unii promit maselor, altii liderilor informali, unii promit de pe afise, altii din usa in usa, unii promit mai binele in spectacole la volum maxim, altii promit amenintari in soapta, toti promit, insa nu toti se vor tine de cuvant.
Minciuna din aceasta campanie are scadenta de plata la toamna. Pentru ca individul, indiferent cine ar fi el, odata mintit nu va mai pierde timpul sa aplece urechea a doua oara la omul fara cuvant. Odata cu devalorizarea cuvantului si individul isi pierde valoarea in ochii oamenilor.
Cu catva timp in urma, un individ se distra ironizand niste cuvinte scrise de mine prin care spuneam: ,,Ma lupt pentru generatia mea” . Il invit acum sa socoteasca media de varsta a sefilor deconcetratelor .
In lumea civilizata cuvantul era o garantie a indeplinirii unor fapte. Cuvantul de onoare valora mai mult decat juramantul.
Multi vor spune ca ma refer la povesti fantastice cand cer politicienilor sa aiba cuvant. Eu ma incapatanez sa cred. Si speranta mea nu se bazeaza doar pe colegii din P.S.D. Si in celelalte doua partie din Giurgiu sunt tineri care pot schimba imaginea politicii. Sunt oameni in cuvantul carora ma pot increde.
Poate avem si avantajul unei lipse de politicieni cu varste cuprinse intre generatia celor ce se apropie de pesionare si noi, cei care am invatat multe din greselile lor, dar asta e o alta discutie.
Pana atunci avem de dus o campanie pe ultima suta de metri, iar eu imi permit sa deschid pariurile aici pe blog. Locul trei va fi ocupat de P.N.L. urmat indeaproape de P.D.-L. iar cel mai bun procent in judetul Giurgiu va fi obtinut de P.S.D. Si stiti de ce ? Pentru ca e garantat de un om de cuvant. Garantat Vanghelie ! Daca nu credeti ……va garanteaza Mustateanu.

Pepimustateanu.blogspot.com

Un comentariu:

  1. imi place dar trebuia sa scrie ceva mai mult despr cuvant nu despre politica si PSD

    RăspundețiȘtergere