miercuri, iunie 17, 2009

,,Votati Mustateanu” !


Nu la alegeri electorale ci la clasamentul deschis de www.giurgiu-news.ro , sub titlul ,, Cei mai frumosi, cei mai destepti “ . Acolo, printre alti colegi din clasa politica langa care imi face cinste sa ma aflu, la sectiunea comentarii puteti adauga propriul comentariu in care……. va dati seama….., mi-ar placea sa fiu propus, votat si sa am sustinerea voastra.

Sunt omul care a sustinut permanent ca trebuie eliminat imperativul de pe afisul electoral. Cu toate astea imi incep postarea cu un titlu imperativ. Insa nu intamplator am incadrat intre ghilimele indemnul la vot. Daca vreti este o usoara ironie, la fel de lejera ca si clasamentul de pe site-ul mai sus amintit.
Insa, in numele proiectului meu de a lupta pentru promovarea tinerilor, de a lupta pentru schimbarea mentalitatilor, in numele asteptarilor tale pentru o schimbare care sa vina din partea noastra, a tinerilor, cu plusurile si lipsurile noastre, in numele dorintei mele si a generatiei mele de a creea in orasul nostru un climat in care sa avem curajul de a visa, de dragul elanului nostru , va rog de fiecare data votati proiectele noastre.
Iar acum, si numai pentru a simti sustinerea oamenilor, admiratia si incredere voastra, pe site-ul ce a deschis topul… Va rog, votati Mustateanu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu