joi, martie 19, 2009

Criza III sau F.M.I versus Poponetz

Criza III sau F.M.I versus Poponetz

Analisti, copii de suflet ai lui Brucan, plus Badea si Moise Guran ori... te miri cine, isi dau cu parerea la televizor despre cat este de grav imprumutul F.M.I. Ca nu e bun, ca nu avem nevoie, ca ne ia banii inzecit inapoi, ca noi, ba nu - NOI cu litere mari am fi fost capabili sa depasim criza si bla, bla, bla.
Frateeee a tampit toata lumea? Pai nu eram noi tara cu regi ai asfaltului fara asfalt? Nu Mircea Badea ala care urla pe toate televizoarele ca nu avem nevoie de imprumut ne povestea despre ce masini conduce Poponetz? Despre in ce hal este furata tara asta de ,,Baietzii destepti” pe care eu ii voi numi in continuare generic Poponetz ? Nu analistii lu” Peste ne povesteau in ce hal a fost jefuita tara careai acum ii plange de mila ca primeste un imprumut? Sa presupunem ca imprumutul nu e unul avantajos si ca nu am avea nevoie de el si ca tot ce ne spun analistii ar fi adevarat.CARE ESTE PENTRU MINE DIFERENTA INTRE A FI FURAT DE F.M.I SAU A FI FURAT DE POPONETZ?
Poate si F.M.I.-ul are un Poponetz al lui care nu mai are bani pentru iahturi sau pentru elicoptere. Suntem mai fericiti daca ne sfideaza Poponetzul nostru decat daca o face Poponetzul lor?
Top 500 milionari. Da, top 500 milionari din Romania, l-ati citit cu totii. Cati dintre aia au facut afaceri curate si cati afaceri cu statul? Cati din toti 500 milionarii te-au sfidat din bolizii lor luxosi?
Sa mai incercam si altfel. Nu noi am vrut in U.E.? Nu fiecare politician cand are ocazia se lauda ca a dus Romania in U.E? Ce insemna U.E. pentru noi? Sa mergem in Italia cu femei la produs, la cersit si la furat din magazine? Cand auzeam ca popoare cu mai multa vechime in Uniune se impotrivesc politicilor globale ii credeam tembeli. Acum intelegem?
Nu ne-am invatat ca tara asta, indiferent de ce forma are in perceptia noastra, este jefuta constant?
Sa o luam de jos in sus.In tara in care parintii isi vand copii pentru organe de foame noi tipam ca nu avem nevoie de un imprumut?
Sau nu pe orizointala. De grija mea tipa oamenii aia in televizor ca nu e bun imprumutul? Acum trei partru luni cand banca mi-a marit fara sa ma intrebe dobanda la creditul pe care il luasem pentru... frigider sa spunem, a tipat cineva in halul asta la televizor?
De cand in tara asta am inceput sa gandin noi? Care noi va suferi din cauza imprumutului?
Mai gandeste-te!
Pepimustateanu.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu