miercuri, septembrie 24, 2008

In viata poti minti o singura data!


In viata poti minti o singura data

Exact.In viata poti minti o singura data.Daca vrei, poti privi dreptul la minciuna ca pe un bonus pe care trebuie sa il pastrezi si sa in folosesti cu mare grija.Pentru ca ai posibilitatea sa o faci o singura data. De fapt o singura data are efect. O poti face si a doua sau a mia oara insa incepand cu a doua oara te minti pe tine crezand ca oameni te mai cred.Iar oamenii te vor minti si ei facand pe convinsii,pentru ca si ei au dreptul sa te minta o data. Si nu au uitat cand tu i-ai mintit.
Tot asa este si in politica. Sa luam un exemplu general cunoscut de toata lumea: Un individ ne-a promis ca vom trai bine. Indiferent de scuzele si de zbaterile tardive pe care le afiseaza, toti stim ca ne-a mintit,si ca a doua oara nu il vom mai crede.
Insa nu despre asta voiam sa vorbim. Conform impartirii pe colegii a judetului Giurgiu , zona in care reprezentantul P.S.D. are cele mai multe sanse de castig este cea din colegiul doi. O sa incerc sa nu va plictisesc foarte tare cu date tehnice dar sunt importante si de-aia le si mentionez.
In momentul de fata reprezentantul oficial al P.S.D. in acel colegiu este colega mea de la tineret Anca Opre. In perceptia mea ea este singurul reprezentant al P.S.D. acolo si o voi sustine neconditionat.
Insa tot in acel colegiu candideaza si fostul meu coleg Victor Boiangiu, care in ciuda prezentei sale pe lista P.D.-L., se considera foarte apropiat de primarii din acea zona, si implicit de cetateni acelor comune catre care, considera dumnealui, a deblocat mai multe fonduri in perioada in care a fost presedintele Consiliului Judetean Giurgiu.
Tot acolo am aflat ca intentioneaza sa mai candideze si un alt fost coleg de-am meu din P.S.D. Nicolae Badalau,care dupa ce a fost refuzat de mai multe partide ar vrea sa candideze tot din partea P.S.D. la o solicitare a unor primari care la rugamintea dumnealui i-ar solicita candiatura catre conducerea P.S.D.
As putea sa invoc o mie de motive pentru care gestul acestora nu mi se pare fair-play,insa mi-au fost colegi si nu imi sta in fire sa imi vorbesc de rau fostii colegi, si numai pentru momentele in care eu in inocenta mea mi-i credeam prieteni.
Pot insa sa fac un ultim gest de prietenie si sa le spun ca:
In viata poti minti o singura data.Daca vrei, poti privi dreptul la minciuna ca pe un bonus pe care trebuie sa il pastrezi si sa in folosesti cu mare grija.Pentru ca ai posibilitatea sa o faci o singura data. De fapt o singura data are efect. O poti face si a doua sau a mia oara insa incepand cu a doua oara te minti pe tine crezand ca oameni te mai cred. .Iar oamenii te vor minti si ei facand pe convinsii,pentru ca si ei au dreptul sa te minta o data. Si nu au uitat cand tu i-ai mintit.

Pepimustateanu.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu