marți, septembrie 16, 2008

Am primit incurajari de la Bula!



Am primit incurajari de la Bula


Da,am primit mai multe e-mail-uri despre articolul precedent.
Cele mai multe ,,ma incurajau” spunand: Frate te-ai pus cu astia batrani - esti mancat! Ei fac parte dintr-un sistem pe care oricat il comndamni tu, el inca mai exista.La nivelul lor. In plus nimeni din astia mici nu se vor refugia cu tine in munti pentru un atac la baioneta. In timp ce mosii sunt uniti transpartinic,mai sunt si sprijiniti de unii presupus tineri, care se inarmeaza repede cu un telefon cu care te dau in gat tot ce faci, neomitand sa ridice la puterea a zecea gravitatea presupusei tale gafe.Oridecate ori vei incerca sa iti impui un punct de vedere vei pati ca in bancul cu Bula si Maria:
Bula traia in sat de munte cu Maria lui. Intr-o zi ii vine ordinul de recrutare. Ii zice Mariei:
- Marie, vino cu mine la gara ca eu n-am mai vazut lumea.
A doua zi merg ei la gara.
Dimineata tare, noapte inca, apare lumina locomotivei.
Bula ia un par si asteapta pe linie. (trenul: uuuuuuuu!)
Dupa doua minute, Bula la spital in ghips.
Maria il ia acasa si-l asaza ca la spital agatat cu picioarele in sus. Dupa aceea pune un ceai sa fiarba.
Ceainicul a inceput sa clocoteasca: (uuuuuu!)
Bula se ridica repede din ghips, ia un par si farama ceainicul.
Maria vine speriata si-l intreaba de ce l-a faramat?
Bula: Astia trebuie batuti de mici, ai vazut ce-ti fac cand cresc mari?
Contar pareri generale eu nu imi voi abandona principiile.Au fost si altii care ne-au jignit spunand ca mamaliga nu explodeaza si au avut surprize capitale. Marile flacari se aprind de la o scanteie.Un prim pas a fost facut: Votul uninominal. Dincolo de pariurile mele sunt si foarte curios care vor fi rezultatele. Nu stiu daca ati observat dar fiecare din candidatii anuntati pana cum de partide pe colegiile uninominale au profilul diferit de al celorlalti.Ce vor alege oamenii? O vedeta?,un om cu bani multi? O tanara, unul cu pretentii de experienta in administratie? Unul de nu a auzit nimeni de el sau unul dintre ei?
Cat despre mine,eu cred un singur lucru,sigura conditie ca sa castigi este sa lupti,iar eu nu voi abandona niciodata lupta pe care o duc atat pentru mine cat si in numele schimbarii de generatii.Am sacrificat prea multe ca sa abandonez acum cand sunt mai puternic decat oricand altatadata.Am varsta Lui Isus sau daca vreti cea la care Alexandru cucerise o lume intreaga,deci s-ar putea sa pot!

Pepimustateanu.blogspot.com

Un comentariu: