joi, ianuarie 17, 2008

Istoria se repeta!

Istoria se repeta

O mare nelamurire a mea, in ceea ce priveste evenimentele istorice ale omenirii, era: Cum au putut oamenii sa lase nenorocirile sa se intample?Cum au putul lasa regimul comunist sa le puna stapanire pe bunuri si pe viata? Cum s-au putut lasa calcati in picioare de diversi, fara sa miste un deget?
Acum am intels.Asa.Asa cum si noi lasam ca dictatorul Base sa ne umileasca cu metode comuniste,feudale,si legionare in acelasi timp. Iar noi nu doar il lasam sa o faca,dar mai si permitem unora ca Mungiu Pipidi sa ii aduca laude pentru felul inteligent in care ne-o trage.
In momentul asta incep sa am un respect si mai mare pentru eroi neamului.Si asta pentru ca eu in viata mea nu am vazut nici unul. Am vazut acte de eroism,dar eroi nu! Sau poate sunt dar nu ii vedem.Nu am vazut nici un ziarist sa iasa in fata si sa spuna ca a fost platit de presedinte sau de partidul prezidential sa le aduca laude iar el a refuzat!
Nu am auzit pe nimeni sa plece din din P.D.mai nou P.D.-L doar pentru ca este un om demn si nu poate sa suporte ca tarii noastre sa i se intample asa ceva,iar el sa fie partas la aceasta nenorocire.
Doar dupa ce Base le trage cate o plasa isi dau nervosi demisia si incep sa arunce cu namol. Dar nici atunci nu spun ceea ce trebuie spus.
INTERESUL NATIONAL NU EXISTA! Toti,dar absolut toti, isi vad doar propriul interes.Nu exista inters national,asa cum nu exista identitate nationala. Si nici macar nu poti avea pretentia la vre-un politician sa aiba.Si stii de ce ? Pentru ca nici tu nu ai?
Pentru ca ma iei in ras pe mine cel care militez pentru asta.Pentru ca-i consideram nebuni pe cei care amintesc asta in discursurile lor.Pentru ca spaga exista fiindca ca tu o dai.Pentru ca oamenii mor in strada fiindca tu nu te obosesti sa suni la salvare. Fiindca chioscul din coltul stazi tale se va inchide pentru ca tu cumperi din hipermarchet,iar peste cateva luni il vei injura pe ala ca inchis si tu nu mai ai de unde sa iei bere cand cobori in papuci.Pentru ca tu te duci la sky in Austria pentru ca Valea Prahovei e plina de mizeria aruncata cu cativa ani in urma tot de tine!

Pepimustateanu.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu