marți, noiembrie 06, 2007

Euro-cacat!


Tu decizi!

Cu resemnare privesc la televizor ,cum niste inocenti de la diferite partide, se intrec in a ne convinge ca ei sunt cei pe care merita sa-i votam, la alegerile de peste cateva zile pentru Parlamentul European.In conditii normale, ar trebui sa ma consider interesat,iar eforturile celor care evolueaza sa ma captiveze,mai cu seama ca unii dintre ei imi sunt colegi.
Dragii mei,sunt unul dintre prostii care propovaduiam cu elan maretia Uniunii Europene, si magia de a fi membru al ei. Prostii.La fel de mari ca cele spuse de eurocandidati intr-un spectacol jenant,penibil la televizor.
Uniunea Europeana, este cea care s-a sters cu noi la fund , iar acum ne arunca cu scarba inapoi in tara.Drepturile sunt ale lor,suturile in fund ale noastre. Tara asta nu este condusa.Diplomatia este subzero. Presedintele jucator-impostor, deabia acum ar trebui sa ne convinga de calitatile sale.Prevad ca in curand, va mai cadea un pod pe la Maracineni sau altundeva intr-o balta , pentru a avea presedintele unde sa-si spele imaginea, manjita de propria-i neglijenta. Toata lumea tace.Nimeni nu reprezinta Romania,toti isi reprezinta propriile interese.Si presedintele si europarlamentarii si diplomatii toti.Daca unu macar dintre ei ar fi reprezentat tara , acum ar fi fost un erou care lupta cu sistemul , pentru tara care l-a trimis in acel post. Ministrul de externe spune numai aberatii in tara.In afara nu misca un deget,sau mai bine zis un cuvant.Europarlamentarii tac malc.Candidatii la europarlamentare dau extemporale la televizor , despre cand s-a infiintat uniunea Europeana si ce frumos a fost.Guvernul trimite politisti sa-si aresteze conationalii.Doar televiziunile mai incearca sa spele imaginea distrusa a Romaniei.
Dragii mei,la ultimele alegeri multi dintre noi au votat alianta portocalie, mintiti de promisiunea de ,,a trai bine”.Cu totii vedem ca lucrurile merg din ce in ce mai prost. Cand P.S.D. spunea integrare demna in U.E. la asta se referea.Demnitate nu inseamna sa stam in in genunchi in fata Europei , si sa-i lasam sa ne umileasca. Cetatenii nostri sunt jigniti, in tarile care s-au folosit de munca si de experienta lor. Ce ar fi daca si noi am genereraliza cazuri intalnite la noi in tara ? Ce ar fi daca am vana si am face caz de toti pedofili,toti criminalii intalniti la noi in tara proventi din spatiul U.E? Va mai amintiti de cazul Teo Peter?Ce atitudine a avut S.U.A.? Pe noi ne-a deranjat,dar asa se poarta un stat care isi protejeaza cetatenii.
Peste cateva zile avem din nou ocazia sa mergem la vot.Europarlamentarii lor vedem cum ne reprezinta tara.Ar fi cazul sa-i lasam pe ai P.S.D.-ulii sa repare ce se mai poate repara dupa dezastrul facut de oamenii portocalii.dar pentru asta trebuie sa mergeti la vot.Daca vreti sa discutam despre asta ma gasiti in deplasarile pe care le am in judet,sau la un clic distanta pe http://pepimustateanu.blogspot.com

5 comentarii:

  1. Cat v-am injurat eu pe voi P.S.D.-isti am ajuns sa dau dreptate. Nu cred ca sunteti nici voi mai buni dar voi macar nu faceati atata scandal!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele spuse în comentariu sunt în mare parte adevărate. Dar nici cu psd ul nu mi-e ruşine. Ideea e că aţi furat cu toţii şi veţi mai fura în continuare că de..-aveţi de unde..-de la prostii de noi , contribuabili amărâti. Eu nu o să merg la nici un căcat de euroalegeri. Dacă aş merge nu aş face decât să pun ciolanul în mâna unuia sau a altuia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Apropos....-subtil mod ai domnule Mustateanu în a ne induce ideea că trebuie să votăm Psd ul. SUBTIL...-FRUMOS..-EXACT CA UN FIN PSIHOLOG...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca e timpul ca oamenii sa constientizeze ce inseamna sa voteze si sa analizeze foarte atent clasa politica inainte de a pune stampila. Pana acum romanii au dat doar voturi de blam. Ar fi, totusi, momentul sa ne gandim sa votam pentru un partid, iar nu impotriva unui partid. Si ar fi foarte simplu: fiecare sa analizeze ce s-a facut bun si rau intr-o perioada sau alta, din propria-i perspectiva. Cine a facut mai mult bine, ala sa fie votat. Variantele le stim. Iar pentru cei care cred intr-o ideologie, nu renuntati la ea, chiar daca partidele politice, in genere, nu reflecta intotdeauna ideologia sub care se afla. Eu, una, si dupa "calcule" si si dupa ideologie aleg social democratia. Cred ca alta solutie nu avem, daca vrem sa inaintam ca tara. Parerea mea...
    Felicitari, Pepi, pentru stilul in care scrii.

    RăspundețiȘtergere
  5. "Daca vreti sa discutam despre asta ma gasiti in deplasarile pe care le am in judet,sau la un clic distanta pe http://pepimustateanu.blogspot.com"

    Domnu' Pepi...se scrie click...nu clic

    RăspundețiȘtergere