marți, iunie 22, 2010

Numai o zi


Marti, pe 29 iunie este Sfantul Petru. In fiecare an este sarbatorit la aceeasi data. Difera ziua din saptamana. Acum 35 de ani a fost intr-o zi de Duminica. Atunci m-am nascut eu. Tinand cont ca numele meu este o derivatie de la Petru pot spune ca m-am nascut de ziua mea :) Odata cu implinirea varstei de 35 de ani oficial intru in ultimul an in care mai sunt considerat tanar. Sau mai concret in ultimul an in care mai sunt acceptat la tineret. Nu ma sunati pentru ca voi avea telefonul inchis. Dar nu de asta vorbeam.
Nu vorbim nici de faptul ca sunt cel mai longeviv lider de tineret de pana acum.
Ce vreau sa spun cand privesc in urma este ca tot ce am reusit in acesti ani a fost sa dovedesc cum ca se poate.
Se poate ca fiul nimanui sa ajunga sa conduca organizatia de tineret a celui mai greoi partid politic, plin la acea vreme de dinozauri dornici sa isi puna fiii sefi la tineret. Ca se poate ca un pusti care nu a fost cel mai cuminte in copilaria sa, sa devina responsabil si sa stea la masa deciziilor politice alaturi de oameni de seama in acest judet. Ca se poate ca dupa zece ani de politica sa nu fac niciun fel de afaceri cu statul. Ca se poate atunci cand crezi in echipa, sa cresti impreuna cu un grup care va mai avea cate ceva de spus in politica giurgiuveana. Ca se poate si ca orice tanar poate sa aiba curajul de a visa asa cum eu am facut-o atunci cand numele meu era pe prima pagina a ziarelor din Giugiu, atunci cand am luptat sa ocup functia de prefect. Si multi m-au blamat, dar pana astazi nimeni nu m-a intrebat ce as fi facut daca ajungeam acolo. Ca se poate sa visez la mai mult si sa sper la o proba de foc in fata electoratului candidand la urmatoarele alegeri. Ca putem schimba putin lumea in jurul nostru in bine, incercand sa schimbam factorii de decizie ai acestei lumi. Nu vreau sa se inteleaga ca ma ofer drept exemplu. Vreau doar sa fim mai multi care sa ne asumam blamarea presei si sa luptam pentru un viitor mai bun. Pentru ca stand pe margine resemnati si acuzandu-i pe cei ce lupta, nu vom putea schimba nicicum lumea in bine!

11 comentarii:

  1. prietene, te inseli, esti mai putin longeviv decat expiratul de muscalu, care este mai bosorog ca tine si tot la tineret executa!munceste!ma rog, sunteti 2 expirati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pepi, zau, mi-ai frant inima. Hai, ma, zau asa, se poate, ai abia 35 de ani (multi inainte!), ce rost are sa-ti faci cavou de pe acum? Intrebarea este valabila si in sensul urmator: chiar crezi ca meriti un soclu pentru ce ai facut? Eu spun ca urmele lasate de tine in politica giurgiuveana sunt ca si urmele lasate de un sarpe pe piatra. Putina modestie nu strica chiar si unuia care crede ca poate. Eu nu te intreb ce ai face ca prefect. Eu te intreb ce te recomanda pentru aceasta functie? Varsta si talentul??? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de intrebare Traian. Mare caracter! In sfarsit cineva care imi adreseaza aceasta intrebare. Insa tardiv. Nu imi mai doresc sa fiu prefect. Nu am ramas blocat in proiectul acela. Ma poti intreba insa ce voi face ca deputat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai bine scri o carte autobiografica. Si fiindca ai nume de sfant,Petre,La Multi Ani de pe acum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc My self, te asteptam si pe giurgiu-net!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pp, m-am autentificat deja pe giurgiu-net si am si postat, doar ca am alt nume. Hi, Hi, nu s-a prins nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  7. My Self, doar eu :P Si mi-a placut!
    Ii urez La Multi Ani lui Pepi pentru maine:) Hai cu cinstea, hai! :p

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc My self, Multumesc My Experience. Nu sunt eu cel mai bun politician dar prieten de cuvant pot sa fiu. Vine si cinstea... Intre bloggeri!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani Pino!!!! Sa ti se implineasca numai gandurile bune. Sa fii iubit si fericit alaturi de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc domnul Metaxa , pun berea la rece :) !

    RăspundețiȘtergere