marți, iunie 29, 2010

Curriculum Vitae



Cateva postari incepand de astazi voi scrie despre mine. Nu ma urc pe soclu si nici nu imi scriu memoriile. Dar cred ca sunt dator cu un C.V. Pana la urma cine sunt eu sa deschid gura in urbea noastra si sa am ceva de spus? Fiul nimanui, aparut de niciunde, cu zeci de guri gramada sa il blameze, care isi tine drumul greu in politica de vreo zece ani. Cred ca inainte de a ma angaja in cursa pentru existenta trebuie sa prezint un C.V. Voi incerca sa fiu neobrazat de sincer si voi povesti totul de acum 35 de ani si pana astazi cand merg sa imi ridic diploma de absolvent al Colegiului National de Afaceri Interne din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza. Nu insist sa ma cititi. Voi posta cam la o saptamana cate o etapa. Imi propun asta azi si sper sa ma pot tine de cuvant. Voi povesti si tabu-uri si istorii cunoscute. Sper sa nu plictisesc. Multumesc de rabdare.
Pepi Mustateanu, un giurgiuvean.

4 comentarii:

  1. Cui ii esti dator cu un CV?, ca nu te-a intrebat nimeni de sanatate. Pe cine intereseaza CV-ul tau? Sa ma anunti cand termini serialul despre tine sa revin pe aici.
    Colegiului National de Afaceri Interne din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza, stii macar pe unde vine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt dator cititorilor mei Sictireli. Si proiectelor mele. Am sa te anunt. Stiu si unde vine si nu am lipsit de la nici un curs. Daca tot sunt in opozitie si nu am activitati majore, investesc in educatie. Iti dau tematica de dizertatie ca sa pa poti verifica intrebandu-ma?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand ti se pare atat de greu,s'asculti cum lumea te barfeste,atunci asculta sfatul meu........ZAMBESTE LC

    RăspundețiȘtergere
  4. Muncitorul Gheorghe28 iunie 2011 la 08:36

    Yep. Pepi. Just your everyday cop. Din cate stiu de la A.I. Cuza nu ies nici economisti si nici ingineri. Este domnu' Pepi? Da' chiar... De ce nu v-ati ales o meserie care sa si produca ceva?

    RăspundețiȘtergere