marți, decembrie 29, 2009

Suna-i pe toti si fa-i sa zambeasca ! Daca mai poti !


Lectura usoara, de vacanta !


Craciunul – moment magic, oamenii devin mai buni unii cu ceilalti, copiii primesc cadouri, iar copilul din fiecare retraieste momentele iernilor de altadata si emotia colindului, a urarilor pe care parca le auzim uneori si sunetul clopoteilor fara care nici nu ne gandeam sa plecam de acasa. Este o asociere in mintea noasta a sarbatorii Craciunului cu sunetul clopotelului: cling – cling .
Anii au trecut, dar sunetul acesta a continuat sa ne insoteasca in fiecare sarbatoare a Craciunului: cling- cling, diribag-buf, pam-pam-pam, ding-dong-esemeees! S.M.S.-uri! In locul clopoteilor au inceput sa sune telefoanele la primirea mesajelor: Sarbatoarea Craciunului sa va aduca in suflet... sau: Ninge cu fericire in viata ta sau : Cu ocazia sarbatorilor de iarna.......Sau lumina Craciunului sa va aduca......... Astfel incat la un moment dat ajunsesem sa ne petrecem Craciunul citind si trimitand mesaje.
Toate pana anul acesta cand o companie de telefonie mobila schimba moda. Nu mai dam sms-uri ca e desuet. Acum sunam. Clinchetul clopotelului este subtituit de sunetul telefonului. Urarile pe care pana acum le faceam prin mesaje scurte sunt acum inlocuite cu discutii despre nimic: ,, Salutare, nasule.. ! Te-am sunat sa-ti urez Craciun fericit - Craciun fericit si tie, mai finule !” Dupa care urmeaza o tacere jenanta, eventual discutii inutile despre nimic. Dar nu te suna doar finul pentru ca si tu il suni pe nasul tau, si pe varul si pe vara, pe sefa, pe sefu, pe sefu lu” sefu, pe colegul de serviciu, de echipa, de suferinta, vecinul, vecinul de garaj, de birou, de vis-a-vis, prietenul, cel mai bun, inca un prieten, prietenii din copilarie, prietenii de la seviciu, de la scara, iar tu primesti telefoane de la aceeasi lista lunga, toate avand acelasi mesaj: Craciun fericit ! Craciun fericit ! Craciun fericit ! Craciun Fericit ! STOP !
Cum sa mai am un Craciun fericit cand vorbesc intruna la telefon !?
Prefer S.M.S.-urile, sunt haioase, le pot reciti oricand si nu ma deranjeaza asa cum nici pe tine nu te va deranja sms-ul meu. Este ca o felicitare pe care o trimit de Craciun celor dragi .
Cel mai dragut mesaj pe care l-am primit anul asta este unul trist:
As fi vrut ca de Craciun/ sa primesc ce e mai bun/dar nu m-am gandit deloc/ca primesc guvernul boc/am visat ca de la anu”/ nu mai aud de videanu/ mosule ti-am scris degeaba/ tu mi l-ai adus pe blaga/ am fost cuminte tot anul/ si mi-ai daruit berceanu/ ba mi-ai dat si-un bonus dur/ oprea ,, stele” de Craciun/ iar cosmarul de cinci ani/ ce ne-a secat de multi bani/ (un pumnal infipt in spate): udrea cu doua mandate ?/ mosule culoarea vie/ ti-e acum portocalie?/ spune-mi drept asta e testu” ? mosule, tu esti basescu ? http://www.listafirme.ro/top/diploma_402353.htm

Un comentariu: