luni, decembrie 21, 2009

Invinsii nu mor !

Invinsii nu au murit pe 7 Decembrie. Au suferit dar nu au murit . Provocarile unesc echipele si le fac mai puternice . Personal inca imi permit luxul unei infrangeri . Am doar 34 de ani, va reamintesc . Nu peste 4, nici 8, peste 12 ani voi avea 46, deci tot tanar voi fi . Insa in toata perioada asta imi notez. Nu trebuie sa uit binele pe care il primesc si nici raul . Nu trebuie sa uit ce mi-am jurat cand i-am vazut gresind pe cei pe care acum ii dezavuez. Iar daca cineva se indoieste ca eu si echipa din care fac parte vom confirma, ii doresc doar sanatate . Si viata lunga ii doresc, sa aiba timp sa ne vada si ne admire curajul de a ne pune proiectele in practica . Implinesc anul acesta 12 doisprezece ani in care fac politica intr-un fel sau altul , mai pot avea rabdare inca 12 . Cu cat victoria mea intarzie cu atat va fi mai solida. Sa nu isi imagineze cineva ca am sa renunt .Veti vedea asta in timp. Pana atunci: Sarbatori fericite tuturor ! Chiar si celor care au furat alegerile !
lor le dedic aceasta melodie, care sper sa le sune in timpane toata perioada cat vor guverna !

Un comentariu:

  1. Dupa cum ziceai: esti inca tanar... Peste 12 ani, nu o sa mai vrei sa ai puterea pentru a rupe gura cuiva, ci pentru a iti demonstra tie. Pentru a face ceva. A schimba. A lasa o urma. Acum inca esti tanar. Dar, asa cum asta nu este un defect, nu este nici o virtute.

    RăspundețiȘtergere