marți, octombrie 13, 2009

5 minute !

Observ in ultima perioada o preocupare deosebita a P.D.-L. fata de suferinta mea , suferinta care a condus la necesitatea de a intra in recuperare , tratament , si implicit in concediu medical. Observ deasemenea cum incearca sa ma blameze pe toate canalele , pentru ca nu mi-am dat inca demisia din functia de director coordonator al I.T.M. Giurgiu. Mai nou , dupa ce le-am refuzat oferta de a-mi cumpara demnitatea , exact ca vulpea care nu ajunge la struguri spun oriunde au ocazia ca sunt acru .
Ma simt dator astfel sa le raspund pentru a elimina orice fel de interpretatre.
1. Demisia mi-o voi da probabil , insa exact ca seful lor Traian Basescu - in 5 minute !
2.Legat de indoielile pe care le emit fata de suferinta mea , ii rog sa-mi creeze conjunctura de a o proba in instanta .
3. Ii intreb pe toti raspandacii , pe cine a refuzat P.D.-L. ca sa ma refuze si pe mine asa cum insinueaza ? Iar daca nu conteaza valoarea mea , de ce sunt atat de preocupati acum sa ma blameze .
In loc de epilog: Demnitatea umana nu are cum sa fie inteleasa de P.D.-L. Giurgiu . In echipa aceea toti sunt fosti membri P.S.D. P.N.L. P.R.M. si P.N.T, niciunul nu este P.D.-L. pursange , pentru ca P.D.-L. nu exista. Niciunul dintre ei nu poate intelege ce insemna proiecte pe termen lung , sau echipa , sau loialitate , sau respect.
Dupa 6 Decembrie cand P.D.-L. se va prabusi , iar ei vor ramane doar niste spectatori la viata politica , vor avea timp de refexie si analiza , si astfel vor intelege ca reforma clasei politice este un proiect pe termen lung si se face prin exemplu personal nu prin minciuna si demagogie.

pepimustateanu.blogspot.com

Un comentariu:

  1. Alba ca Zapada, Hercule si Baronul Münchhausen au fost, dupa cum e de toata lumea stiut, colegi de liceu. La intâlnirea de 20 ani au început sa-si puna întrebarea daca Alba ca Zapada este înca cea mai frumoasa din tara, Hercule cel mai puternic si Münchhausen cel mai mincinos al tuturor timpurilor.
    Atunci isi aminteste Alba ca Zapada ca la ea in camera sta agatata o oglinda fermecata pe care o poti întreba câte ceva si care îti raspunde întotdeauna adevarul. Asa ca se duc la Alba ca Zapada acasa si ea intra prima in camera.
    Cand iese afara povesteste, radiind de fericire, ca înca este cea mai frumoasa din tara. Dupa asta intra Hercule si vine repede afara cu un zambet pe buze, pentru ca este înca cel mai puternic.
    In final merge Münchhausen la oglinda. Trec 10 minute, trec 20 minute, 30 minute... Deodata iese
    Münchhausen afara, îi priveste pe Alba ca Zapada si pe Hercule si intreaba: “Cunoasteti voi un Traian Basescu?"

    RăspundețiȘtergere