vineri, octombrie 02, 2009

La munca tovarasi !

La munca tovarasi !

Salut pe aceasta cale iesirea de la guvernare a Partidului Social Democrat .Mai mult de atat, voi solicita astazi sefilor mei politici, sa organizeze si o demisie in bloc a tuturor directorilor de la deconcentrate numiti politic de catre P.S.D. Sa ne asumam opozitia pana la ultimul adjunct numit de P.S.D. .
Daca noi credem cu adevarat in victoria presedintelui Geoana, atunci demisiile noastre nu sunt alceva decat un concediu fara plata pentru patruzeci si cinci de zile, pe care oricum l-am fi luat pentru a putea participa efectiv la campania electorala .
Niciunul din noi nu a fost numit pentru un proiect revolutionar propus la examenul pe care l-a sustinut cu ocazia angajarii. Toti au fost numiti politic, si trebuie sa fie solidari, fara nici un comentariu cu decizia partidului . A ramane pe functii presupune a fi complice cu dezastrul pe care P.D.-L. il pregateste.
Nu sa ramanem pe scaune este scopul nostru. Orice proiect am fi inceput in institutiile pe care le conducem , in acest moment se blocheaza oricum. Nu am cum sa fiu ajutat de un guvern ostil mie in proiectele de modernizare pe care le-am initiat . Asa ca nu avem motive sa ne agatam de scaune . Daca vrem cu adevarat sa ne continuam proiectele, trebuie sa ne retragem in transee, si de acolo sa luptam pentru victorie. Ramanand pe functii, nu am fi avut suficient timp nici pentru a conduce institutii in care am fost numiti eficient, si nici nu ne-am fi putut dedica complet campaniei electorale care urmeaza .Dandu-ne demisiile nu putem fi banuiti nici de folosirea resurselor statului in campania electorala , nici de complicitate cu adversarii politici. Asa ca : La munca tovarasi ! Sansele sunt de partea celor care lupta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu