joi, decembrie 24, 2009

Mai viu ca niciodata !


Nu doar ca nu am murit , sunt chiar mai viu ca niciodata. Impreuna cu echipa aceasta de oameni minunati am fost la colindat. A fost o seara magica. Am colindat oameni de bine al caror nume prefer sa nu le divulg eu . Ce pot sa spun este ca nu am fost la primar, prefect, sef de scara, sau presedinte de ceapeu ! Cat despre componenta echipei de colidatori, singurul care ar avea nevoie de prezentare este cel din stanga jos , ceilalti asa cum bine vedeti sunt persoane implicate activ si cunosctute in urbea noastra .
Impreuna cu ei va colind virtual si pe voi, va urez clipe sincere de fericire , sarbatori fericite si Dumnezeu in suflet ! La multi ani !

Un comentariu:

  1. Stiu eu! Cel din stanga jos este elful! Sa traiasca ani multi si buni, cu fetele lui cu tot!

    RăspundețiȘtergere