joi, iulie 02, 2009

Multumesc frumos !

Multumesc frumos !


In momentul in care v-am rugat pe voi, pe cititorii mei , sa-mi acordati votul vostru in clasamentul deschis de site-ul giurgiu-news , nu indrazneam sa sper ca voi ajunge pe primul loc . Insa rezultatul a fost unul surprinzator :

http://www.giurgiu-news.ro/TOPUL-POLITICIENILOR---CLASAMENT-FINAL--2266/pagina-0

Pentru asta vreau sa va multumesc si sa va spun ca e foarte important pentru mine. Ca om implicat in politica nu am dat inca piept cu votul real al oamenilor si fiecare incercare este una importanta pentru mine. Am nevoie de sustinerea voastra in fiecare moment, ca o incurajare in sprijinul proiectelor politice in care sunt implicat. Am incredere ca voi primi aceeasi apreciere si la urmatoare runde in care va voi ruga sa-mi acordati votul , si va spun ca sincer sunt preocupat sa ma situez la nivelul asteptarilor pe care voi le aveti de la un tanar om politic.
Pana atunci, vreau sa va multumesc pentru votul de acum , si sa va rog sa-mi trimiteti in continuare comentarii, sugestii, sau orice doriti sa-mi comunicati pentru ca impreuna sa construim mai binele de care avem nevoie.

Pepimustateanu.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu