luni, iulie 13, 2009

http://www.giurgiu-news.ro/CHE-GUEVARA-DE-GIURGIU---PETRISOR-MUSTATEANU-2338/pagina-0

CHE GUEVARA DE GIURGIU - PETRISOR MUSTATEANU
Format politic la scolile de vara ale PSD, "patronate" de Victor Ponta, Petrisor Mustateanu a imprumutat din dezinvoltura si independenta liderului social-democrat. Pastrand proportiile, Pepi este un Ponta al Giurgiului, cu aspiratii de... Che Guevara.
Autor: Ion Diaconescu

A inceput conversatia cu o istorioara:"Ziaristul Dan Mucenic ne-a fost profesor multora din jurnalistii <>. Si au am trecut prin <>.Intr-o zi i-am spus ca voi intra in politica... - Stii sa joci sah? Cate mutari vezi inainte pe tabla? - Pai, vreo patru... - Cand o sa vezi si o sa si faci 12 mutari, atunci sa intri.Acum sunt in situatia sa gandesc cele 12 mutari, insa nu pot realiza decat 4. Ma antrenez sa dau mat destinului..."Reporter: Foarte frumoasa figura de stil... dar tu stii bine cine face politica la Giurgiu.Petrisor Mustateanu: Gresit! La Giurgiu nu se face politica. Politica presupune proiecte si realizari pentru cetateni. Vezi asa ceva aici? Suint de acord ca principiul de baza al democratiei este sa faci pentru tine si familie, si daca mai ramane timp, si pentru ceilalti. La Giurgiu se mimeaza politica. Sa scrii ca chiar cred asta!Reporter: Se practica "la greu" politica transpartinica, esti de acord cu asta?Petrisor Mustateanu: Se practica, stiu, insa nu sunt de acord cu asa ceva. Trebuie sa existe o diferentiere intre personajele politice, iar interesele lor trebuie sa convearga spre binele cetatenilor...Reporter: Crezi ca generatia ta poate schimba ceva?Petrisor Mustateanu: Cred in mine si in generatia mea. Nu cred ca suntem cei mai buni, dar suntem altfel...Reporter: Cum altfel? Tu cum vezi altfelul asta?Petrisor Mustateanu: Personal, am plecat de jos, de foarte jos, in politica si in viata. Am prieteni din toate cetapele pe care le-am parcurs si merg pe un principiu: daca nu uit de unde am plecat, nu am cum sa gresesc.Reporter: Ai fost crescut politic de oameni harsaiti in jungla asta, ai fost influentat?Petrisor Mustateanu: Au fost si dintre cei care m-au influentat, insa am stiut sa elimin modelele de "asa nu".Reporter: Presa te-a criticat de multe ori... Ai resentimente?Petrisor Mustateanu: Raceala presei fata de mine, la lansarea mea in politica, m-a facut sa cred mai mult in sansele mele. Cand sunt criticat de presa, este pentru mine un semnal ca sunt pe drumul cel bun. Am si exemple... Lucian Iliescu era sa fie linsat in '89 ca ar fi fost securist - apoi a ajuns primar. Cezar Magureanu - s-a scris despre el ca a devalizat banci - acum e senator...Reporter: Nu m-ai convins, sunt doar doua exemple si sunt neconcludente. Trecem peste si ajungem la topul lansat de Giurgiu News. Ai iesit pe locul intai. Unii au spus ca e facatura, altii nu... Tu ce zici?Petrisor Mustateanu: M-au votat si cititorii vostri si cei de pe blogul meu (www.pepimustateanu.blogspot.com), prietenii, poate si dusmanii... A fost primul meu examen cu electoratul la inceputul unei noi etape din viata politica si asta mi-a dat incredere in mine.Reporter: Altceva, ce te face sa fii tu cu adevarat?Petrisor Mustateanu: Familia! Este singurul loc in care sunt linistit si ma regasesc. Am o fetita de patru ani, care ma face cel mai fericit tata din lume. Daca pana sa se nasca fetita mea aveam un anumit sistem de valori, acum doar ea conteaza in plan personal.Reporter: Mergi in concediu in vara asta? Unde?Petrisor Mustateanu: Trei zile la Neptun. In felul asta raspund apelurilor ministrului Elena Udrea, de incurajare a turismului romanesc.Reporter: Asadar ai ales Neptun in defavoarea litoralului bulgaresc, doar din patriotism?Petrisor Mustateanu: Se poate spune si asa. Dar mai e un motiv: urasc taxa de pod de la Giurgiu. Imi da senzatia ca nu suntem in UE. Voi lupta cu toate mijloacele pentru eliminarea acestei taxe rusinoase.

Un comentariu:

  1. Astia sunt PeSeDe-ii, dragă GIM. Adica, nimeni! Da' parcă şi tu fuseşţi pe-acolo, şi ie-te ce ajunseşi... Apropo, crezi că o să-ţi stea mai bine în verde?
    NR: Daca acest nou Cioacă al Giurgiului, adică Pepi- este politician, atunci Cioacă, ăla cu " dă-te mare!" a fost ambasador, dar nu l-am înţeles noi...

    RăspundețiȘtergere