vineri, octombrie 24, 2008

http://www.ancaopre.ro/


Este prima data cand vad atata profesionalism la o persoana implicata in politica. Nu este prima data insa cand promovez site-uri. Mai sunt colegi de-ai mei care au avut intentia de fi prezenti si in blogosfera dar care nu s-au ridicat la inaltimea asteptarilor noastre.De data asta insa va invit sa vizitati un site profesionist,interactiv al unei persoane cu recomandari profesionale deosebite, de care ma bucur sa-mi fie colega. Si veti vedea ca nu este doar un site de campanie. Va fi functional si dupa ce vom castiga alegerile iar Domnisoara Deputat Anca Opre ne va tine la curent cu activitatea sa parlamentara.De aceea e bine sa-i scriem de acum si sa-i impartasim asteptarile dar si sa cerem raspunsuri la intrebari ce ne macina pe: http://www.ancaopre.ro Imi dati dreptate?

5 comentarii:

  1. E SUPER OK - MA BUCUR K IN GIURGIU MAI AU LOC SI TINERII PE LISTE - CA M-AM SATURAT SA VAD NUMAI COMUNISTI DIN ASTIA INRAITI ....II UREZ BAFTA- SI IMI PARE RAU CA NU CANDIDEAZA IN COLEGIUL DIN ORAS , AR FI AVUT VOTUL MEU!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ptr tine iti urez bafta mult noroc si sa faceti ceva schimbari in romania sa ne putem intoarce acasa la mai bine

    RăspundețiȘtergere
  3. iti dorim mult succes in cariera de politician.romania are nevoie de citi mai multi tineri in parlament nu de persoane obosite ce merg si dorm pe scaune,sus psd.

    RăspundețiȘtergere
  4. pacat ca promovezi aceasta doamna, mai nou domnisoara. ei in general in plac batraneii pt ca ei au avut resursele necesare pt a fi promovata in politica si nu numai.ce face aceasta fiinta pentru romania?a ajuns acolo doar pt ca i au placut functiile si banii.

    RăspundețiȘtergere