marți, octombrie 14, 2008

Am fost la Bruxelles





Da,cand toata lumea se pregatea de alegeri eu am plecat la Bruxelelles.Nu am fost plecat pe banii municipalitatii si nici ai judetului deci nu sunt obligat sa dau raportul despre ce am facut acolo ,asa cum alti concitadini de-ai nostri ar fi dar nu o fac. Eu va voi povesti doar din spirit civic,din perspectiva cetateanului implicat in viata urbei sale.
Am fost sa invatam sa lucram la proiecte europene. Am avut lectori romani si straini,profesionisti calificati in crearea de proiecte europene.Un proiect contine mai multe etape,asadar in functie de pregatirea de baza unii au fost instruiti in proiectare,altii in juridic,tehnic sau economic.Eu sunt economist asadar am participat la instruirile specifice.
Prima zi a fost una in care am vizitat cate ceva.Celelalte trei zile au fost strict lucrative.Am fost cazati intr-un orasel din apropierea Bruxelles-ului in Charleroi,asadar acesta a fost primul oras vizitat,am trecut cateva ore si prin Lille , in Franta. Am vizitat si Waterloo daca tot eram pe acolo un pic prin Bruxelles si…gata, la treaba.
Selectia participantilor la aceasta sesiune de instruire a fost facuta de liderii P.S.D. si s-a dorit una in care sa se faca o initiere in domeniu a unor oameni care vor lucra efectiv la proiecte in cazul in care P.S.D-ul va ajunge la guvernare.
Ca sa nu mai plictisesc,doua lucruri sunt cele care imi raman in amintire din aceasta deplasare. Bruxelles-ul este un oras care isi cauta identitatea si si-o creeaza din mers reusind sa o faca destul de bine,insa neajungand la profilul altor capitale europene.Insa calitatea oamenilor este una de exceptie. Bunul simt si toleranta acestora este de un nivel pe care noi,sau mai bine zis eu nu o puteam concepe. La ei nu e important sa moara capra vecinului,asa cum oricat refuzam sa recunoastem la noi exista la nivel visceral.La ei nici macar greseala nu trebuie pedepsita si chiar reaua intentie trebuie intai explicata si mai apoi reclamata.Sunt niste oameni cu un bun simt care se ia. Primul lucru care m-a impresionat a fost oamenii,care sunt extraordinar de frumosi prin bunatatea lor indiferent de formele chipului sau a trupului lor.
Al doilea lucru pe care tin sa vi-l povestesc este ca dupa ce ne-am cunoscut mai bine cu lectorii ne-am gasit si cunostinte comune. Am fost uimit cand Numele Ancai Opre a fost rostit cu mult respect de oamenii de acolo ca fiind o profesionoista in atragerea de fonduri europene.M-am simtint bine sa spun ca va candida la mine in judet si la fel de important pt mine a fost sa aud cum oamenii aia imi spuneau ca daca va si castiga, zona judetului nostru va fi una de absortie masiva de fonduri gratie ei.
Abia atunci am inteles de ce Senatorul Radoi a insistat sa vina sa candideze in judetul nostru.

Pepimustateanu.blogspot.com

3 comentarii:

  1. Pepe , hai sa fim seriosi , ca lectorii despre care vorbesti cred ca erau barmanii aia de la irish pub , frumusetea umana de care vorbesti indiferet de formele chipului sau a formelor ai gasit-o in vitrine ..si era neagra , si de Anca Oprea nu a auzit nimeni :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca sa te consider rau sau doar prost pentru aberatiile pe care le-ai scris. Oricum un impotent iresponsabil stiu sigur ca te pot considera. Daca citeai cu mai mare atentie vedeai ca ma refer propriile experiente si nu la visele tale de onanist.Partea buna este ca fiecare calculator are un I.P. si ca stiu si cine esti.Nu ai fost acolo sa auzi ce au spus oamenii aia ca san iti permiti sa jignestiIti voi explica mai multe cand vom discuta fata in fata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost cu Pepi in Bruxelles si ma incanta sa vad ca a postat pe blog exact discutia pe care am avut-o cu el in avion la intoarcere.In plus, am fost impreuna mai tot timpul si are dreptate. Are fi fost de completat ca nu a fost foarte incantat de vizita la Waterloo,si ca nu a gasit sa-si cumpere nimic fain.:) ,mai cu seama ca noi terminam cursurile pe la 19 iar magazinele se inchideau de la 18.
    Cam dur Pepi cu colegul care a incercat sa te jigneasca,las-o si tu mai usor,stim cu totii ca bate campii,dar de la un individ pe care nu il duce mintea la alceva nici nu poti sa ai pretentii.
    Mihai Alin Gorobeanu

    RăspundețiȘtergere