marți, martie 18, 2008

Dragi lideri politici,

Dragi lideri politici,

Urmeaza o campanie electorala fara precedent. Toate scandalurile de la nivel national reflectate de presa nationala vor avea repercursiuni la nivel local. Miza este mult prea mare,interesele puternice, si eforturile pe masura. Mi-e tare teama ca se va ajunge la dusmanii sincere ce se vor crea pentru o viata. Prezenta unor indivizi pilotati in judetul nostru,face ca jocul sa fie cu atat mai putin lipsit de scrupule.Intr-un fel lupti cu niste oameni pe care ii cunosti de cand te stii, si altfel cu unii pe care ii cunosti de cateva luni.
Spun asta pentru a ma face mai bine inteles cand spun: Fratilor,protejati-va oamenii! Sau daca stiti ca nu le puteti asigura protectia necesara nu-i aruncati in lupta! Am intalnit tineri care cred sincer in liderii lor. Nu stau acum sa stabilesc care lider merita increderea si care nu.Dar sa crezi intr-un om pe care il cunosti de doua zile este mult prea periculos.
Nu stiu cine va invinge lupta aceasta pentru care ne pregatim.Aud doar in tabere cum se ascut armele. Eu as vrea ca ai mei sa invinga!
Stiu sigur insa ca va invinge acela in care echipa crede cel mai tare!
Daca echipa pe care o conduci este una care crede in tine dragul meu lider,sa fii sigur ca Victoria va fi a ta! Daca in schimb oamenii tai sunt nemultumiti,si se aude forfota in randul luptatorilor tai,sa nu te astepti la Victorie! Respecta oamenii si multumeste-le pentru fiecare efort! Fii una cu ei!
Deja aud cum colegi de-ai mei primesc amenintari pentru implicarea lor sincera. Nu este corect! Si stiti ce nu mai este corect?
Nu mai este corect sa faca aliante postelectorale. Si nici ca partidele aliate sa se desparta.Mi-ar placea ca lideri politici sa se uite si in ochii celor de jos inainte sa ia hotarari!
Imaginati-va cat de ingrata este poziatia unui liberal care acum patru ani incerca sa ne convinga din tot sufletul sa-l votam pe Basescu. Acum ce va spune? Scuze,m-am razgandit?
Sau ce va insemna o alianta a P.S.D cu oricare alt partid caruia acum ii aratam defectele. Ce vom spune? Hai ca parca si-a mai revenit?
Politica este conceputa sa facem bine oamenilor.Cu atat mai mult oamenilor nostrii. Pana la urma asta promit toti in campanile electorale. Un pic de mai bine. Daca nu esti sigur ca poti face asta draga liderule te sfatuiesc sa nu incerci sa urci pe cadavrele celor care te sprijina. Iar daca vei face asta crede-ma va veni o vreme cand iti vei aminti vorbele mele. Dragostea sincera se transforma usor in ura.Iar oamenii pe care tu ii crezi morti nu mor. Si ca sa nu se inteleaga gresit draga liderule inceteaza sa-mi mai transmiti amenintari! Nu ma sperii eu asa usor!
Pepiumustateanu.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu