marți, martie 12, 2013

Psalmul Pastorului (in diferite traduceri)

Domnul ma paste si nimic nu-mi va lipsi. 
La loc de pasune, acolo m-a salasluit; la apa odihnei m-a hranit. 
Sufletul meu l-a intors, povatuitu-m-a pe caile dreptatii, pentru numele Lui. 
Ca de voi si umbla in mijlocul mortii, nu ma voi teme de rele; ca Tu cu mine esti. 
Toiagul Tau si varga Ta, acestea m-au mangaiat. 
Gatit-ai masa inaintea mea, impotriva celor ce ma necajesc; uns-ai cu untdelemn capul meu şi paharul Tau este adapandu-ma ca un puternic. 
Şi mila Ta ma va urma in toate zilele vieţii mele, ca sa locuiesc in casa Domnului, intru lungime de zile. 


Domnul este Pastorul meu: nu voi duce lipsa de nimic.
El ma paşte în pasuni verzi, si ma duce la ape de odihna;
imi invioreaza sufletul si ma povatuieste pe carari drepte, din pricina Numelui Sau.
Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de niciun rau, caci Tu esti cu mine. Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie.
Tu imi întinzi masa in fata protivnicilor mei; imi ungi capul cu untdelemn, si paharul meu este plin de da peste el.
Da, fericirea si indurarea ma vor insoti in toate zilele vietii mele si voi locui in Casa Domnului pina la sfirsitul zilelor mele.


Domul este Pastorul meu: nu voi duce lipsa de nimic.
El imi da odihana in pasuni verzi, ma duce la ape linistite.
El imi invioreaza sufletul, ma conduce pe carari ale dreptatii, datotita Numelui Sau.
Chiar daca as umbla prin valea umbrei mortii, nu ma tem de nici un rau: pentru ca tu esti cu mine; toiagul si nuiaua ta ma mangaie.
Tu imi intinzi o masa inaintea vrajmasilor mei; mi-ai uns capul cu untdelemn, paharul meu este plin de da pe deasupra.
Da, bunatatea si indurarea ma vor insoti in toate zilele vietii mele si voi locui in Casa Domnului zile indelungate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu