sâmbătă, februarie 04, 2012

Sinistrat in zapezi virtuale solicit ajutor intelectual !

Sinistrat intre mormane imense de stiri despre zapezi, viscol si inzapezire , solicit ajutor intelectual pentru a obtine un strop de caldura sufleteasca si un pic hrana spirituala. Va rog sa grabiti operatiunea mea de salvare pentru ca sunt deja inghetat , sufleteste, si aproape mort pentru cei carora nu le pasa de mine.

Am facut deja un apel la 112 prieteni ca sa solicit salvarea mea, dar nu a fost suficient.

Societatea m-a abandonat deja in bataia vantului manipularii si ma vrea uitat intre mormane de zapezi imaginare menite sa astupe gunoaiele societii in care traim.

Este nevoie de interventie rapida pentru salavarea mea si a mii de oameni, victime ale zapezilor ce nu vor veni.

Tot ce pot face in asteptarea salvarii noastre este sa pun mana pe lopata stiloului meu si sa dau la o parte zapada care a pus stapanire pe noi , lasandu-ne cu mintile si sufletele din ce in ce mai inghetate la suferintele celor din jur.

2 comentarii:

  1. Taci si da la lopata ! Munca te elibereaza !

    RăspundețiȘtergere
  2. oferă împrumuturi pentru oricine

    Pentru toate nevoile dvs. financiare să ia contact cu mine. Sunt un creditor cinstit și de încredere. Oferta mea variază de la 3.600 € la 620.000 €.

    e-mail: stephannefillon@gmail.com

    RăspundețiȘtergere