sâmbătă, iulie 31, 2010

Luptatorul


Cand vreau sa schimb cursul lumii nu ma asez in nici un caz in fata trenului. Ma urc insa in primul vagon, iar de acolo incerc sa avansez pana ajung la mansa locomotivei. Sigur ca voi parcurge cu trenul acesta trasee cu care nu sunt tocmai de acord. Dar pot recupera mai tarziu, cand voi indrepta cursul trenului acestuia in directia cea buna.
La un an dupa ce m-am inscris in PSD l-am cunoscut pe Victor Ponta. De atunci pastram aceeasi relatie. In tabara de vara de la Amara in anul 2000 ma pregateam sa candidez la functia de presedinte al organizatie municipale de tineret a PDSR si am reusit in scurt timp sa ocup acesta functie. Credeam atunci sincer in prietenia pe care o aveam cu seful tineretului pe judet Marian Maroiu. Si o perioada lunga de timp am crezut in prietenia lui. Acum e altfel.
Poate va plictisesc, dar chiar vreau sa spun acum nume ale unor oameni pe care i-am cunoscut in PSD si care sunt si acum alturi de mine, oameni impreuna cu care formez o echipa puternica in care eu cred foarte mult: Ionut Cioaca, Gigi Oprisan, Gabriel Trandafir, Andrei Simon, Genu Nan, George Palalau, Alin Arsenie, Dan Iatan si, mai tarziu, o echipa mai mare; am reusit sa ramanem uniti in ciuda evenimentelor care au trecut peste noi in toti acesti ani.
Sunt zece ani de atunci, dar toti acesti zece ani au fost unii care sa imi caleasca ambitia de lupta pentru mai departe. Nu mi-am neglijat in aceasta perioada studiile si la acea data obtineam cu media 9.50 Masterul in Management Bancar si Asigurari la universitatea Valahia Targoviste. Trec peste lupta pe care am avut-o initial cu o persoana care acum este la PNL pentru a ajunge presedintele organizatiei municipale.Trec si peste lupta cu contestatarii mei pentru a ajunge pesedintele organizatie judetene, dupa ce Marian Maroiu a implinti varsta de 35 de ani. Ajung insa la momentul in care Dan Nitulescu, o forta in politica giurgiuveana de atunci, a hotarat sa ma inlocuiasca din functie cu un angajat al sau din Zona Libera -Adrian Delea.
Chefuri in fiecare sambata, mese intinse, sute de tineri, petreceri in Fiesta-Club, toate menite sa ma inlature in favoarea preferatului d-lui Nitulescu. Singurii oameni care mai erau atunci langa mine sunt cei enumerati mai sus, fara acces direct la Marin Cristea, seful PSD de atunci, doar cu incerdere unul in celalalt si cu agerime politica. Fara sa blamam pe nimeni, numai prin discutii cu colegii, dar si cu sefii de la toate nivelurile, inclusiv cu dl Ponta, am reusit in numai o luna sa demontam toata constructia distructiva a contestatarilor mei.
In egala masura nu am ratat nicio ocazie in care sa particip la actiunile la nivel national, structura in care inca mai sunt vicepresedinte ales. Acolo am stabilit relatii cu toti, dar cu absolut toti liderii nationali ai PSD, de la domnul Ion Iliescu, domnul Nastase, domnul Geoana, domnul Vanghelie si pana la Nicu Banicioiu cel mai tanar lider, pastrand o relatie buna, chiar daca nu am luptat tot timpul pentru aceeasi cauza cu Victor Ponta.
Atunci am absolvit si Masterul in Stiinte Politice la Universitatea Ovidiu Sincai Bucuresti.Daca astazi nu sunt consilier judetean este pentru ca am luptat pentru echipa. Nicolae Badalau, presedintele PSD de atunci si candidatul la consiliul judetean, a refuzat sa imi ofere numarul de locuri pe care l-am solicitat noi cei de la tineret. Atunci am inceput o noua lupta interna. Mi-am retras candiatura pentru ca eu nu vreau sa primesc un post, iar echipa mea sa stea pe margine. In schimb am pregatit schimbarea presedintelui impreuna cu alti cativa colegi, dupa infangerea pe care a avut-o la consiliul judetean.
Nici proaspatul presedinte Radoi, cel pe care il ajutasem mult sa ajunga pe acea functie, nu mi-a fost mai de ajutor. Chiar daca ma pregateam sa candidez la functia de deputat in colegiul I Giurgiu, in ultima saptamana a reusit, ajutat de Miron Mitrea, sa il aduca in acest colegiu pe Madalin Voicu, actualul deputat de Giurgiu.Pentru schimbarea din functie a lui Cornel Radoi nu sunt eu vinovat. Alte greseli pe care le-a comis a facut sa fie schimbat din functie. Dar eu atunci eram targetat pe alte proiecte. Pentru ca pierdusem posibilitatea de a candida la parlamentare imi negociam la Bucuresti, chiar inainte de alegeri, functia de prefect pentru care a urmat o noua lupta careia a trebuit sa ii fac fata. Poate ca pe parcursul acestor lupte mi-am primit si nick-name-ul de Che Guvara sau poate din cauza temperamentului meu de luptator. Dar asta face obiectul unei alte postari.

5 comentarii:

  1. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietenii adevarati la vremuri de restriste se cunosc. Bravo lor celor care ti-au ramas alaturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Rezolvati dom'le cu Maroiu asta, atarna ca un bolovan de grumazul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  4. PEPI, nu fi puturos. Astept cu interes mesajul tau,care intarzie. Scrie Pepi, scrie !!!

    RăspundețiȘtergere