marți, noiembrie 11, 2008

Intrebari de campanie


Daca am face o conferinta de presa in care sa punem intrebari candidatilor care ne zambesc complice din poza tu ce i-ai intreba? Ce curiozitati ai tu legat de oamenii aia si ce argumente te-ar convinge sa-i votezi? Sa-i luam in ordinea in care s-au grabit sa-si afiseze indemnurile pe afise si banere.Curios, in aceasta campanie am fost surprinsi sa vedem ca primul candidat cu banerele intinse peste sosele a fost candidatul independent Mariana Ciobanu. La modul sincer va spun ca este pacat de banii aia cheltuiti.Cum sa-ti faci un baner pe care sa scrii sa dam gunoiul afara din parlament? Am avut impresia ca aspira spre un fotoliu de parlamentar nu spre postul de femeie de serviciu la parlament.Total dezamagit pentru dumneaei nu pot avea nici o intrebare. Intrebare pentru cuplul Prefect-Subprefect si amume Mustatea-Pasat. Daca discutiile pentru o noua alianta de guvernare sunt sa ramana Tariceanu Premier si functia de Prefect sa fie tot a liberalilor de ce s-au grabit sa candideze pentru parlament si nu au ramas pe functii? Si ca sa ma invart un pic prin judet l-as intreba pe fostul meu coleg Victor Boiangiu,daca din intamplare nu castiga ce va face? Ca P.D.-L.-ul sigur nu pupa la guvernare? Am intrebari si pentru cei din stanga politicii? Cornel Radoi,te vei bate si pentru colegiul tau dupa alegeri la fel de tare cum te bati si pentru sindicate? Anca Opre, vei reprezenta interesele tinerilor odata ajunsa in parlament sau vei calca pe urmele altor tineri ca Boureanu sau Razvan Ionescu cei care fac eforturi sa se ascunda printre batranii partidelor? Ionel Dinu, ai candidat in colegiul trei pentru ca esti acasa si te vrea lumea sau pentru ca vrei sa faci ceva in zona aia? Dragos Ujeniuc te bazezi pe voturile giurgiuvenilor pentru ca esti dintre ei,pe ajutorul lui Lucian Iliescu sau pe realizari de parlamentar care te recomanda? Madalin Voicu, daca tot lupti pentru tigani vei reusi sa-I integrezi in societate si pe acei amarati din zona Istru care sunt ramasi in evul mediu pentru ca nimanui nu-I pasa de focarul de infectie in care locuiesc? Tudorel Tone, avem un calcul al resurselor cand oferim paine pentru toti? Cristian Marciu, ai da fotoliu de senator pe cel de prefect? Si o intrebare generala pentru ceilalalti,cine sunteti voi? D-alde cine? Tu ce i-ai intreba? Vezi ca unii dintre ei au site, le poti lasa interebari acolo sau la mine pe blog! Pepimustateanu.blogspot.com

5 comentarii:

  1. Foarte tare frate,eu l-as intreba pe Iurascu: Daca spun ce ma doare,pupa el sa treaca?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru Madalin Voicu as avea si eu o intrebare,chiar este rom,ca la televizor pare blond. kati.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua. L-am auzit pe domnu Maroiu zicand mai votati- ne ji pe noi tigani la intalnire cu Madalin Voicu la noi in kartier e ji el rom?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa spuna Ujeniuc cum a luat terenul la baba aia da langa el!

    RăspundețiȘtergere
  5. FRATE, CANDIDATII DE LA PNL - SUNT PRAF - UJENUC - ARE O FATA DE BUFNITA OPARITA,N-A AVUT O INTERPELARE IN PARLAMENT TIMP DE 4 ANI, M-AM UITAT PE SITE-UL CAMEREI DEPUTATILOR SI NIMIC DE UJENUC.... CEZARICA - DE BARON EXPERIMENTAT IN FALIMENTUL BANCILOR,EL E NEVINOVAT SARACU TOT TIMPUL.... LA PD-L SI MAI SI - E UNU CU CAPU CHEL CARE SEAMANA CU BASESCU - IURASCU I SE SPUNE - SE DA CA II PLACE SA ASCULTE GIURGIUVENII, CA-I CONSULTA, CRED CA AR TB SA FIE SI EL CONSULTAT PSIHOLOGIC CA AM AUZIT CA S-A LEGAT CU LANTURI PRIN PIATA ...MAI AU ASTIA PE UNU PE CARE-L CHEAMA ...ATENTIE - MOCANESCU COLARUS DAN CONSTANTIN - ZICI CA-S 2 INTRUNUL - ASTA ARE O FATA DE ACTOR DE FILME HORROR...CICA E SI REGIZOR...SE VEDE CA JOACA BINE TEATRU ...AM AJUNS SI LA PSD - N-AM CE SA COMENTEZ ...FIINDCA CANDIDATII SUNT OK - MACAR ARATA INTRUN FEL...MADALIN VOICU E TARE FRATE - IMI PLACE DE EL... E UNS CU TOATE ALIFIILE - MA BUCUR CA AM PE CINE SA VOTEZ LA GIURGIU , SI DE RADOI ION - AM AUZIT LUCRURI BUNE - M-AM UITAT PE SITE-URI - EL E INITIOATORUL UNUI PRIECT DE LEGE CU DRUMUL ASTA EXPRES - GIURGIU - BUC SI CU GAZELE CICA TOT EL AR FI INITIOATORUL ...CE POT SA SPUN, PSD-UL ARE 2 CANDIDATI CARE SINCER SA FIU MERITA TOT RESPECTUL MEU SI O SA-I VOTEZ PE 30 NOIEMBRIE!

    RăspundețiȘtergere