marți, mai 27, 2008

Ultima suta de metri

Ultima suta de metri

Suntem in ultima saptamana de campanie electorala.O veste ca da un oftat de usurare pentru toata lumea.Candidatii se apropie de sfarsitul emotiilor.Militantii de sfarsitul luptei.Iar electoratul de sfarsitul stresului provocat de urletul goarnelor,bubuitul artificiilor,aglomeratia spectacolelor,si mizeria din cutiile postale.
Chiar,cum sa cred eu un om ca va face orasul curat, daca atunci cand incearca sa ma convinga sa-l votez imi umple scara blocului cu mizerie portocalie?
Asa cum am mai spus, pana in ziua votului ne putem implica votand pe site-uri. Acum avem un loc unde il putem vota si pe cel care ni-l dorim presedinte al Consiliului Judetean. Pe site-ul ziarului Evenimentul Zilei evz.ro,mai concert la adresa: http://alegerilocale2008.ro/emain/articolul/801525/Comunistul-Iliescu-speranta-liberalilor ,gasiti si un sondaj pentru judetul Giurgiu.
Sondajul este la inceput, dar este si un reper pentru a ne da seama de tendinte.De aceea e important sa votezi si tu!
In sondajul pentru primaria Giurgiu deschis pe: http://pepimustateanu.blogspot.com/ au votat deja peste o suta de persoane ,ceea ce pe mine personal ma incanta. Ma incanta mai cu seama pentru ca rezultatul votului este unul la care eu sper. Cu toate ca ceilalti candidati si-au incordat laptopurile la noi,Marian Maroiu este inca pe primul loc.
Ce nu inteleg la campaniile electorale,si chiar la campaniile de promovare in special, este de ce toate lumea foloseste imperativul: VOTATI!
Sau,cumparati! De ce nimeni nu spune sa zicem...va rog frumos!
Va rog,votati-ma pe mine!
Toti incearca sa ne impuna sau sa ne pacaleasca! Imi place sloganul lui Marian Maroiu, Votul de azi,schimbarea de maine! Imi explica cum sta treaba si nu imi impune sa fac ceva anume cum faca altii. Cum sa-l votez eu pe ala care se uita nervos la mine din poza de pe bener si-mi zice:Voteaza-l pe Beianu!?
Mi-ar fi placut sa vad si idei noi.Ne-am saturat deja de clasicele spactacole,cortegii,intalniri electorale,benere,afise,fluturasi. Daca observ ceva miscare la candidatii la primarie,pentru Consiliul Judetean nu, de parca nu isi doreste nimeni postul ala.In afara actiunilor intreprinse de domnul Badalau,restul nici nu stiu daca au iesit din casa in campania asta pe raza municipiului.Iar in judet mici sfaraieli la lansarea candidaturii cate unui primar.
Dr acum nici nu mai conteaza,foarte important e sa mergeti la vot.E un drept pe care oamenii si l-au castigat cu sacrificii si trebuie sa ne bucuram de el.Asa ca faceti-va timp si mergeti la vot! Va rog!
Pepimustateanu.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu