sâmbătă, octombrie 13, 2012

De ce medierea procedura prealabila instantei de judecata ?


Observ cu ingrijorare o reticenta a multor persoane, unele solitare, altele ca reprezentante ale unor clase profesionale, legat de recenta lege 115/2012 pentru modificarea si completarea Legii nr. 192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator. Am incercat sa raspund in termeni profesionali explicand avantajele medierii, importanta sa sociala, si administrativa. Rezultate slabe. Am continuat explicand firescul medierii, necesitatea ei si beneficiile enorme pe care medirea le aduce. Primesc aprobari amabile, dar reticenta ramane. M-am concetrat la a promova profesionalismul meu si al multor colegi a caror prietenie si colegialitate ma onoreaza. Tot ce am obtinut a fost o privire reticenta: mediatorul care se lauda. Astazi voi schimba strategia. Astazi ma voi folosi de cea mai simpla si accesibila operatie logica: comparatia !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu