duminică, ianuarie 09, 2011

Tin prea mult la echipa din PSD ca sa parasesc acest partid!


Apreciez interesul presei legat de ceea ce reprezint in spectrul politic giurgiuvean insa nu pot sa nu clarific un zvon aparut intr-un ziar respectabil legat de o posibila plecare a mea in Partidul Democrat Liberal.

Eu cred ca politica nu trebuie facuta pentru politicieni, ci pentru oameni, iar pe primul loc nu trebuie sa pun preferintele mele in materie de oameni politici, ci proiectele pe care le putem avea impreuna cu alti lideri, in cazul de fata cu domnul Lucian Iliescu, pentru binele cetatenilor acestui judet.

Cred, de asemenea, ca niste persoane ajunse la maturitatre politica se pot aseza la masa negocierilor cu oricine din colegii membri ai celorlalte partide si pentru alte subiecte decat migrarea de la un partid la altul. Nu am avut inca placerea sa am un dialog cu domnul Anton, dar as face-o cu interes oricand fara teama de fi banuit de intentia de migrare catre PDL.

Ii respect in egala masura si pe domnul Anton si pe domnul Iliescu si cred ca fiecare dintre domniile lor vor sa construisca o societate favorabila pentru cetatenii acestui judet, iar acolo unde proiectele noastre se suprapun nu exclud ideea de a propune colegilor mei din PSD varianta unor colaborari punctuale cu celelate partide.

Asadar o colaborare a PSD cu PNL nu poate fi decat benefica atata timp cat negocierile colaborarii se vor face pe proiecte politice in interesul cetatenilor.

Din punctul meu de vedere ideea migrarii politice denota lipsa de principii si de identitate pentru un politician care astfel isi pierde si credibilitatea in fata cetatenilor.

8 comentarii:

  1. Eu nu fac parte dintre cei foarte interesati de traseul tau politic. M-am obisnuit sa va vad intovarasiti cand "enteresul si iar enteresul" o cere. In schimb ma amuza sa vad cu editezi cateva fraze pentru care in alta epoca ai fi fost urcat pe rug.
    Exemplu:
    Ii respect in egala masura si pe domnul Anton si pe domnul Iliescu si cred ca fiecare dintre domniile lor vor sa construisca o societate favorabila pentru cetatenii acestui judet...
    Sau:
    (...) pe primul loc nu trebuie sa pun preferintele mele in materie de oameni politici, ci proiectele pe care le putem avea impreuna cu alti lideri, in cazul de fata cu domnul Lucian Iliescu, pentru binele cetatenilor acestui judet.
    .........................
    Ai luat aprobare de la Adrian Popescu - Presedintele Minune - pentru a te exprima in felul acesta?
    Atitudinea asta denota ca in politica locala, ca si in cea nationala, se haleste rahat cu bascula. Fac pariu ca pana in vara refugiatii politici, cei plecati in haita din PSD la PNL Giurgiu, se vor intoarce la cuibul lor precum pasarile calatoare. Si vom citi pe acest blog ce om minunat este Maroiu, cum lucreaza el in interesul obstii, cot la cot cu pesedistii de care nu s-a despartit niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Traiane de cat timp ma cunosti tu pe mine ?
    Stii bine ca in 12 ani de politica PDSR si PSD nu m-am bucurat de beneficii de nici un fel exceptand noua luni de sefie la ITM. Si cu toate astea am fost consecvent chiar daca oferte si tentatii au fost. De ce crezi ca un rebel efervescent ca mine are nevoie da autorizatii sau ca va reveni asupra unor pareri emise ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sefia la ITM o treci la beneficii? :) Cand sunteti pe functie mai ganditi-va si la benefiile noastre, nu numai la ale voastre.
    As vrea sa cred ca ai inteles ca te-ai situat de partea cui nu trebuia la un moment dat.
    Mi s-a intamplat si mie sa ma insel in aprecieri, dar eu nu sunt activit politic. Ratarile mele nu conteaza.
    Faptul ca un om revine asupra parerilor sale poate fi vazut si ca o dovada de inteligenta. Este nevoie de reconciliere pentru a depasi momentul dificil pe care-l traversam. Unii vor apuca si vremuri mai bune. Dar pentru multi "mai binele" va veni prea tarziu.
    Oricum, apreciez faptul ca se poate trece peste orgolii cand interesul national o cere.
    Cu Popescu si Vanghelie cum ramane?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dap, sefia la ITM se pune de beneficiu de imagine. A fost ocazia mea sa dovedesc performata in administratie.A fost, daca vrei, cel mai mare beneficiu: sa demonstrez ce pot !
    Si Adrian Popescu si Marian Vanghelie sunt oameni politici cerebrali si sunt convins ca au aceeasi pozitie ca si mine: Alianta antiBasescu !

    RăspundețiȘtergere
  5. pepi, mi se pare mie sau scrisem un comentariu la acest post al tău?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu, Radu, daca e scris ramane,eu nu sterg nimic !

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate ai dreptate, Radu, poate ca exprimarea mea a fost cam evaziva. Ii respect ca si adversari, nu le subestimez forta si abilitatea. Nu am vrut sa exprim un respect de genul: Ii respect ca si oameni, ca si caractere, sau ca si politicieni. Insa ca adversari nu trebuie subapreciati. Oamenii astia inca au resursele necesare pentru a fi un real pericol in infruntarile electorale !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca sa scapam de PDSR am facut alianta (CDR). Ca sa scapam de PSD am facut alianta (DA). Ca sa scapam de PDL am facut alianta. Primele doua au esuat lamentabil.
    Dar stii cum se spune: ai dreptul la trei incercari :)
    Sa speram ca acum vom reusi. Altfel suntem condamnati sa traim din aliante esuate in aliante esuate.

    RăspundețiȘtergere