duminică, ianuarie 02, 2011

Lansare de carte


Ultima carte la a carei lansare am participat si care m-a impresionat atat prin continut cat si prin dorinta autorului de a scoate adevarul la suprafata, de a demonstra lumii intregi adevarata sa identitate, este „Moştenirea” , scrisa de bunul meu prieten Andrei Tinu.
Sunt multe de spus despre aceasta aparitie editoriala, dar, mai bine va prezint cateva citate din presa pe care le preiau de pe blogul autorului:

„Cartea aceasta este o culegere de texte publicate de mine în presa românească în decursul a cinci ani, din 2005 până în prezent, şi vine să marcheze împlinirea, pe 21 octombrie, a 70 de ani de la naşterea tatălui meu” Cancan.ro
“Cartea este intitulată sugestiv “Moşternirea”, pentru că, aşa cum bine ştiţi, în jurul numelui meu s-a vehiculat foarte mult acest aspect faţă de tatăl meu Dumitru Tinu şi faţă de acţiunile de la Ziarul “Adevărul”. Dar această carte reprezintă de fapt moştenirea spirituală pe care o am de la tatăl meu, cea a dragostei faţă de litere, a dăruirii faţă de această meserie, care nu este una uşoară” Agerpres

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu