miercuri, decembrie 10, 2008

Dumnezeu sa aibe mila de tradatori




Dumnezeu sa aibe mila de tradatori


Dumnezeu sa aibe mila de tradatori. Si cand spun asta nu ma rog pentru ei,ci spun ca doar Dumnezeu mai poate avea mila. Daca lucrurile vor evolua asa cum stiu eu vom vedea multe regrete si mult scrasnet al dintilor.
Il regret pe Marin Cristea si dezaprob tot ce s-a intamplat de cand el nu am mai fost presedintele Organizatiei Judetene Giurgiu. De atunci in diferite forme P.S.D. Giurgiu a suferit o serie de tradari de care avem cunostinta. La inceput o suma de primari au trecut cu tot cu organizatie la P.N.L.,nesuportand sa ramana alaturi de P.S.D. in opozitie. Apoi o parte din lideri au inceput sa fraternizeze cu alte partide in defavoarea P.S.D. Iar in orasul acesta cu treizeci de mii de case se afla tot. Nu in ultimul rand o a doua serie de primari au tradat in ziua alegerilor parlamentare drept dovada si rezultatul deceptionant pe care P.S.D. Giurgiu l-a obtinut la alegeri. Iar ei nu au facut asta fara cunostinta unor colegi de ai mei,care le-a si aprobat gestul.Oamenii au inceput sa spuna. EU NU-L APROB!
Mi-e mila de acesti oameni mai cu seama de cei care ne-au tradat in favoarea P.N.L., care i-a cumparat cu cativa banuti aruncati de Doina Dascalu si care acum ii abandoneaza trecand in opozitie. Ii vad zgariind la usa P.S.D. si stiu ca altii incearca sa ia aer de pe la P.D.-L.
Insa eu stiu un lucru: CINE A TRADAT O DATA VA TRADA DE ORICATE ORI VA AVEA OCAZIA.
Cum Traian Basescu a putut inventa lideri si a putut lasa partidul pe mana unor oameni creati de el ca Boc sau ca Elena Udrea, vom putea si noi. Nimeni nu este de neinlocuit.Nici eu si nici cei care cred ca partidul incepe si se termina cu ei. Raul trebuie rupt de la radacina. Nu avem ce pierde.Rezultat mai prost decat asta nu putem avea. Stim si pe la ce petreceri merg oamenii nostri si stim si cu cine stau la masa.Stim si cum isi schimba icoanele de pe pereti dupa cum bate vantul si stim si cu cine au afaceri.Stim si cine este de incredere dar stim si cine incearca inca sa ne minta cu nerusinare. Iar dintre toti pe mine ma doare cel mai tare. Sunt la inceput de cariera si imi doresc pentru partidul meu lucruri bune. Iar oamenii care inca nu ma ia in seama nu inteleg un lucru: Mai am multa viata inainte si suficient timp sa fac tot ce mi-am propus.Am o memorie buna si nu voi uita nimic cele ce simt astazi. Sper ca impreuna cu echipa din care fac parte si in care cred, sa incep cat mai devreme reconstructia unei organizatii puternice.Si chiar daca nu voi reusi acum,spre diferenta de altii eu am tot timpul din lume si suficienta minte sa recuperez rapid. Daca aveti rabdare veti vedea.
Pepimustateanu.blgspot.com

3 comentarii:

  1. Tinere,am pretetia de la tine ca te ca te vei maturiza.Nu poti schimba tu lumea.Lasitatea face parte din oameni. Poate tu ai fost educat altfel dar oamenii sunt oameni si trebuie sa-iiei asa cum sunt.

    RăspundețiȘtergere
  2. primarii care au tradat s-au razbunat pentru ca la locale au fost lasati singuri in fata cimei portocalii

    RăspundețiȘtergere