miercuri, noiembrie 07, 2012

Cusca pentru caine la pret bun !

Noua lege criminala,  legea pentru eutanasierea cateilor fara stapan face ca cererea de custi pentru catei sa fie mare iar speculantii nu intarzie sa apara. Am cautat prin tot bucurestiul, prin hipermarketuri si pe internet cusca pentru caine la pret avantajos, o casuta pentru cateii nostrii pe care sa si-o poata permite oricine .
Hipermarketurile sunt foarte scumpe si de proasta calitate conform parerii pe care noi ne-am facut-o deci ies din discutie . Am inceput sa sunam la firmele care se promoveaza pe internet. Poate ca suntem noi prea pretentiosi dar sa ii iau catelului meu o cusca din import, din carton presat , nu este prima optiune pe care mi-o doream.  Mi-ar fi placut sa gasesc un producator local din jurul bucurestiului care sa foloseasca lemn de calitatesi sisteme rezistente dar si care neavand cheltuieli de import sa mi-o poata furniza la un pret acceptabil !
Intr-un final am gasit un om cu suflet, un om care realizeaza custi pentru catei din lemn natural in forme speciale care sa il protejeze de vicisitudinile naturii, un producator local cu atelierul intr-un satuc de langa Bucuresti pe care l-am simtit ca pune si suflet in ceea ce face si nu facturi de import.
Catelul meu acum este fericit ca  are un stapan si nu mai are nicio grija ca vine iarna. Are o cusca solida acum cumparata de aici : http://cotet-caine.wgz.ro
Acum ca stii de unde poti sa cumperi o cusca pentru cateiadopta un caine si tu !

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. puteti gasi o cusca de caine din lemn, izolata la pret bun si pe acest site http://e-cuscacaine.ro/

    RăspundețiȘtergere