duminică, august 21, 2011

Vama Veche s-a mutat la Giurgiu!


Eu am numarat astazi peste 800 (opt sute) de masini pe malul Dunarii si peste :( 25 de toples-uri :) !

Plajele de pe malul Dunarii sunt arhipline iar bucurestenii nu au de unde sa ia un suc sau un pachet de tigari. Tofanii, tasoii, zavicii, dorbelii,calinestii dorm in ghete, iar bucurestenii se intorc cu banii acasa la Bucuresti. Niciun mic, nicio gheata ! Un singur stingher vindea bere si...atat!

Manelele de rigoare nici nu se vor lua in seama cand vorbim de o plaja plina la doi metri de casa noastra.

Ma ingrijoreaza putin aspectul ecologiei. E posibil ca totul sa se intoarca impotriva noastra daca miile de bucuresteni care ne viziteaza pentru plajele noastre superbe de pe malul Dunarii polueaza plajele cu pet-uri, pungi si ambalaje care, daca ajung sa domine plajele, vor goni inapoi turistii care vin in grupuri mari sa vada minunea de la Giurgiu. Priveste pozele facute astazi acolo si spune-mi dsca iti vine sa crezi ca asta se intampla aici, langa orasul nostru pe una din plajele de pe malul Dunarii la Giurgiu:















7 comentarii:

  1. LOVE the Photos. Thank you for sharing and allowing me to come into your world. I would like to be a blessing to you each and everyday. Please share my site with your friends so I may be a blessing to them as well. You can visit me at http://perrythepastor.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Gazduieste acest blog pe o platforma de hosting profesional la http://dhost.ro/gazduire-blog-wordpress .Cumpara acum si primesti un domeniu.eu gratis pe un an.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pepi, atât? ATÂT în zilele astea???

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutare,

    imi place blogul tau si am sa-l introduc in lista mea de link exchange. daca doresti, poti sa folosesti si tu de pe site-ul meu cateva aplicatii interesante: generatorul automat de link scurt (asta este gadget certificat gooole), codul qr generat automat al fiecarei pagini in care il pui, pr-ul generat grafic pentru blogul tau sau orice alta aplicatie ti se potriveste de pe site-ul meu.

    Intra pe http://wikitools.ro pentru a-ti alege ce aplicatii iti plac si a vedea conditiile de link exchange, care ne vor aduce la aman2 mai mult trafic.

    Multa bafta

    PS: Sa vezi la bulgari langa Ruse ce e vara

    RăspundețiȘtergere
  5. ar fi bine sa se pastreze cat de cat curatenia. arata destul de ok.

    RăspundețiȘtergere