miercuri, septembrie 19, 2007

Lume rea

Pentru cei care nu stiu orasul Giurgiu nu mai primeste apa calda de la reteau de distributie de acum sapte ani cand, dupa o pauza de cateva luni am primit chiar in noaptea de inviere exacat in momentul in care toata lumea era la biserica sa ia lumina.Atunci a fost o surpriza deosebita cand am ajuns cu totii acasa si am gasit toate blocurile inundate cu apa calda de la conductele care intre timp ruginisera sau de la robinetele lasate deschise din cauza obisnuintei de a nu primi apa calda.
Nu este prima data cand reclam in articolele mele acest lucru insa fara nici un rezultat vizibil.Intre timp toti cetatenii orasului si-au cumparat boilere electrice care reusesc sa satisfaca necesarul de apa calda al unei locuinte.
De curand conducerea centralei termoelectrice s-a gandit sa aiba o actiune prin care sa solicite cetatenilor sa-si exprime dorinta sau refuzul de aprimi apa calda de la retea, prin intermediul unei carti postale pe care a trimis-o la fiecare locuinta la care exista infrastructura necesara.
Sigur ca au fost foarte putini cei care au raspuns si acestia si-au exprimat refuzul.Mai multi au fost cei care s-au distrat sa auda ca dupa atata timp cineva s-a gandit la apa lor calda din locuinte.Lume rea.
Totusi eu zic,daca conducere centrale electrotermice si administratia orasului este atat de bine intentionata cum incearca sa ne dea inpresia ar putea face alte lucruri pentru noi.De exemplu ar putea sa schimbe sistemul de distribuire a caldurii in apartamente de asa fel incat daca se ajunga ca o familie sa fie rauplatnica sa nu sufere tot blocul de urma respectivei intarzieri de plata. Ar fi un lucru bun pentru noi si nu cred ca ar fi cineva care sa nu fie de acord.Nu mi se pare corect sistemul actual.Cum ar fi daca sa zicem cineva nu isi plateste telefonul si se opresc telefoanele pe toata scara.Sau daca unul nu isi plateste cablul sa nu mai avem parte de programe T.V. tot blocul? In momentul in care iti asumi responsabilitatea de a fi furnizorul de caldura in apartamente nu trebuie sa iei masurile necesare pentru a face ca toti clientii sa fie multumiti? Sunt curios cum ar fi gestionata o reclamatie la Oficiul Pentru Protectia Consumatorului in care sa acuz faptul ca in ciuda contractului care spune ca atata timp cat platesc primesc caldura,nu se intampla asta doar pentru ca unul din vecini nu plateste.Si toate astea pentru ca sistemul de distribuire a calduri in apartamente este unul invechit ramas neschimbat de pe vremea perioadei comuniste.Sau cum ar fi daca reclam ca sunt nevoit ca eu sa platesc agentul termic de care nu am beneficiat dar mi se adauga la factura doar pentru ca sunt pierderi.De ce sa fiu eu nevoit sa platesc proasta administrare a sistemului de distribuire a agentului termic? Cum ar fi sa platesc in plus la energia electrica chiar daca nu am consumat doar pentru ca sa spunem sunt pierderi pe retea? Ce ziceti stimabililor la asta v-ati gandit?

pepimustateanu@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu